Ihania nää eksät :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kaveri soitti täydessä v...tuksessa. On yh ja kohtuullisissa väleissä eksän kanssa sanotaan näin että tapaamiset ja muut menee ihan ok ja sovitusti.
Hänen veljensä joka asuu ulkomailla oli viime viikolla ja alku viikon täällä ja oli vienyt lapsen tivolliin, tietämättä että oli jo aikaisemmin sovittu että lapsi menee tänään isän kanssa.

Isä oli sitten aamulla kuulut ja päättänyt että ei hän viitsi sitä toista kertaa viedä ja kun kerran muiden seura kelpaa niin ei tartte viikonlopuksikaan tulla isän luo O)

Kuinka kukaan voi loukkaantua tommosesta????

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No asettaudupa ko lapsen isäksi ja mieti hetken aikaa.

No jos mä asettaudun isäksi niin en näe mitään pahaa tai väärää siinä että lapsi on käynyt enonsa kanssa tivolissa. Etenkään kun eno asuu ulkomailla ja häntä näkee harvoin.
Jos asetun lapsen asemaan niin tuollainen isä vituttaa joka pettää sanansa.

No asettaudupa ko lapsen isäksi ja mieti hetken aikaa.

Eiköhän niitä löydy miljoona muutakin paikkaa mihin se isä voi sen lapsensa viedä. Jos eno nyt sattui tivoliin viemään niin keksii sitten jonkun toisen kohteen. Saa sitä hölmö olla, mutta tarviiko sitä lapsella maksattaa.

Ette näköjään ymmärrä miksi isä loukkaantui. Ei tosiaan ihmetytä miksi joillakin on ongelmia eksiensä kanssa.

No minä äitina olisin iloinen siitä, että lapsella onkin hauskaa kahtena pvnä, ja minun ei siitä toisesta ilotsta tarvinnut maksaa.

:)

Ette näköjään ymmärrä miksi isä loukkaantui. Ei tosiaan ihmetytä miksi joillakin on ongelmia eksiensä kanssa.

No en tosiaan käsitä miksi "isä" loukkaantui. Kerrotko sinä kun näyt niin hyvin tuon isän sielunelämää ymmärtävän?

Alkuperäinen kirjoittaja k:

No minä äitina olisin iloinen siitä, että lapsella onkin hauskaa kahtena pvnä, ja minun ei siitä toisesta ilotsta tarvinnut maksaa.

:)

Juu niin varmaan. Nyt tuli yksi iloinen päivä ja surullinen viikonloppu.

Miksi se isä loukkaantui? Siksikö, kun joku toinen sai viedä ENSIN lapsen tivoliin. No, onhan se lapselle kuitenkin iso juttu päästä vielä isänkin kanssa pitämään hauskaa ja lapsi voi käydä tivolissa varmasti vaikka joka päivä.

poikamme asuu vuorotellen molempien luona ja kyllä me kävimme molemmat viime kesänä pojan kanssa tivolissa. Ei kai tuommosesta voi aikuiset loukkaantua. Ymmärrän kyllä jos lapsi loukkaantuu ja pettyy kun isä jättää hakematta/viemättä tivoliin. Hieman voisi isä mennä itseensä ja katsoa peiliin. Mieleen tulee, että olisko ollut jotain "parempaa tekemistä" ja saanut hyvän tekosyyn näin kun loukkaantui... uskomatonta.

Alkuperäinen kirjoittaja onhan:
Saa sitä hölmö olla, mutta tarviiko sitä lapsella maksattaa.

Ehkäpä eno viisastuu.

Siis tarkoitan lapsen isää. Loukkaantuu jos haluaa, mutta ei se voi sitä lapselle näyttää. En ota sua ollenka mun luokse, kun sä halusit mennä enosi kanssa tivoliin. Tää on jotain ala-aste juttuja, pientä aikuistumista isältä nyt.

Mielestäni isällä oli hieman "tyttömäinen" reaktio tyyliin... mä en sitten leiki ollenkaan :D

Isä ajatteli omaa napaansa ei niinkään lapsen tunteita.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

No en tosiaan käsitä miksi "isä" loukkaantui. Kerrotko sinä kun näyt niin hyvin tuon isän sielunelämää ymmärtävän?

Miltä sinusta tuntuisi jos olisit etävanhempi ja olisit suunnitellut lapsesi kanssa pitkään tivoliin menoa ja sitten saatkin kuulla että tätisi onkin vienyt lapsesi tivoliin. Eikös siitä hiukan maku lähde koko hommasta? Isän ja lapsen yhteistä hetkeä ei ole kunnioitettu.

Mutta turhahan se on tätä selittää. Ko lapsen isä on palstan yksimielisen mielipiteen mukaan paska jätkä.

Jos isäkin sattuu pitämään tivolikeikoista niin voin ymmärtää miksi häntä potutti, tivoli on kuitenkin kertakäyttöhuvitus, eikä lapsikaan montaa päivää peräkkäin välitä olla siellä.

Oishan sen enon voinut informoida että tivolikeikka on varattu isälle, keksi jotain muuta.

Ikävä että lapsi ei nyt päässyt isälleen, ja valitettavasti lapsen isä käyttäytyi lapsellisesti siinä asiassa, tais olla tosi tärkeä juttu isälle tämä yhteinen keikka lapsen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Jos isäkin sattuu pitämään tivolikeikoista niin voin ymmärtää miksi häntä potutti, tivoli on kuitenkin kertakäyttöhuvitus, eikä lapsikaan montaa päivää peräkkäin välitä olla siellä.

Oishan sen enon voinut informoida että tivolikeikka on varattu isälle, keksi jotain muuta.

Ikävä että lapsi ei nyt päässyt isälleen, ja valitettavasti lapsen isä käyttäytyi lapsellisesti siinä asiassa, tais olla tosi tärkeä juttu isälle tämä yhteinen keikka lapsen kanssa.

Onneksi täällä on toinenkin ihminen joka näkee että kolikolla on kaksi puolta.

Kuka lapsi ei jaksaisi käydä kahta kertaa tivolissa?
Ei meillä ainakaan etä-isä kerro mulle etukäteen mitä on suunnitellut, menevätkö uimaan, tivoliin, hoploppiin tai vaikka eläintarhaan. Molemmat touhuavat lapsen kanssa oman mielensä mukaan. Ja kyllä, toisinaan mummot, tädit ja kummitkin haluavat käydä lapsen kanssa jossain.

Oliko isä kertonut etukäteen vievänsä lapsen tivoliin vai olettiko vaan äidin tietävän heidän menevän? Suurempi loukkaus on mielestäni lasta kohtaan kuin isää kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Miltä sinusta tuntuisi jos olisit etävanhempi ja olisit suunnitellut lapsesi kanssa pitkään tivoliin menoa ja sitten saatkin kuulla että tätisi onkin vienyt lapsesi tivoliin. Eikös siitä hiukan maku lähde koko hommasta? Isän ja lapsen yhteistä hetkeä ei ole kunnioitettu.

Mutta turhahan se on tätä selittää. Ko lapsen isä on palstan yksimielisen mielipiteen mukaan paska jätkä.

Minusta ei tuntuisi ainakaan pahalta, vaan hyvältä että lapsella on paljon aikuisia jotka välittävät hänestä.
Kun tässä kuitenkin haetaan sitä lapsen viihtymistä, eikä sitä että isä saa toteuttaa mielihalujaan.
Ja voihan olla että lapsen eno sai päähänsä ihan itse viedä lapsen sinne.
Osoittaa mieheltä todella kypsymättömyyttä kiukutella sitten lapselle.

Yhteistyössä