Ihania äitejä puistossa =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cycadeen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Cycadeen

Vieras
Puistossa oli ryhmä äitejä lapsineen. Äidit istu penkillä röökit suussa ja kaljapullot kourassa, eivätkä ollenkaan kattonut edes niiden pienempienkään perään :o Ja vaikka yksi lapsi satutti itsensä, niin kenekään perse ei noussu siitä penkistä, huusi äitinsä vaan lapsellensa, että "älä nyt vingu ei edes sattunut".. Ja se kielenkäyttö*pyörtyy hymiö puuttuu!* ja äänekkäästä nauraanröhöttäminen. Siis aivan järkyttävää sakkia! Vaihtu puisto kyllä nopsaan. Säälitti ne niiden lapset :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Höh.... Mä oon joskus ottanu muutaman rannalla, kun oon ollu lasten kanssa, ja puistossakin, mutta siltikin vähän eri meininki, kun ap:n kuvailemas tapaukses.

Jep siellähän ei voi kuin hukkua, kun äiti nappaa muutaman... selvinpäinkin tenavien perään katsomisessa on ihan hommaa.

Ihan oikeesti, ryyppäättekö lastenne läsnä ollessa??? Mun mielestä ei edes muutamaa oteta kun lapset on paikalla, ei rannalla eikä puistossa.

AP:n kuvaama tilanne kuulostaa aivan kauhealta =( Lapsiparat

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Höh.... Mä oon joskus ottanu muutaman rannalla, kun oon ollu lasten kanssa, ja puistossakin, mutta siltikin vähän eri meininki, kun ap:n kuvailemas tapaukses.

Jep siellähän ei voi kuin hukkua, kun äiti nappaa muutaman... selvinpäinkin tenavien perään katsomisessa on ihan hommaa.

Mä en enää tästä asiasta jaksa ruveta vääntämään :D Kaiva se vanha ketju esiin, ja lue siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Niuho:
Ihan oikeesti, ryyppäättekö lastenne läsnä ollessa??? Mun mielestä ei edes muutamaa oteta kun lapset on paikalla, ei rannalla eikä puistossa.

Me otetaan pari siideriä/olutta esim. jos grillataan ystäväperheen kanssa, lapset on paikalla, sillä laillahan ne sitä alkoholin kohtuukäyttöä näkee ja oppii.
Mutta kännejä ei vedetä lasten läsnäollessa (totuuden nimessä on sanottava että eipä niitä ole lasten syntymän jälkeen tullut vedettyä juuri muutenkaan :snotty: ).

Alkuperäinen kirjoittaja paris:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Valkoista roskasakkia :|

missään ei käsittääkseni kyllä puhuttu ihonväristä...yhtä hyvin ne saatto olla mustaa roskasakkia.

Harvassa muussa kulttuurissa kuin länsimaisessa naiset käyttäytyvät ap:n kuvaamalla tavalla... white trashia pahimmillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja paris:
Valkoista roskasakkia :|

missään ei käsittääkseni kyllä puhuttu ihonväristä...yhtä hyvin ne saatto olla mustaa roskasakkia.

No, OLETAN että ne oli valkoista roskasakkia.
Ei ne ainakaan somalinaisia olleet, eikä irakilaisia, siitä olen 99,99% varma.

En nyt tuollaista nähnyt, mutta vähän erikoista silti puistossa tänään. Yksi lapseni päiväkotikavereista 4v ja siskonsa 7v tulivat puistoon äitinsä ja tämän uuden miesystävän kanssa. Äiti oli siis eronnut lasten isästä juuri kesälomien alussa.

Äiti ja miesystävä olivat pukeutuneet vähän erikoisesti, äidillä musta juhlatoppi ja minihame, miehellä musta kauluspaita ja mustat suorat housut. Molemmilla mustat aurinkolasit ja tupakat kourassa kokoajan. Istuivat siinä penkillä nuoleskelemassa toisiaan koko ajan ja tiuskivat lapsille kun nämä tulivat jotain pyytämään. Kun poika arasteli kahluualtaan kylmää vettä äidin miesystävä nousi penkiltä ja kävi kaatamassa pojan altaaseen, nauroivat päälle ja matkivat poikaa kun tämä huusi apua.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Molemmilla mustat aurinkolasit ja tupakat kourassa kokoajan. Istuivat siinä penkillä nuoleskelemassa toisiaan koko ajan ja tiuskivat lapsille kun nämä tulivat jotain pyytämään. Kun poika arasteli kahluualtaan kylmää vettä äidin miesystävä nousi penkiltä ja kävi kaatamassa pojan altaaseen, nauroivat päälle ja matkivat poikaa kun tämä huusi apua.

Ei hitto |O

En nyt tuollaista nähnyt, mutta vähän erikoista silti puistossa tänään. Yksi lapseni päiväkotikavereista 4v ja siskonsa 7v tulivat puistoon äitinsä ja tämän uuden miesystävän kanssa. Äiti oli siis eronnut lasten isästä juuri kesälomien alussa.

Äiti ja miesystävä olivat pukeutuneet vähän erikoisesti, äidillä musta juhlatoppi ja minihame, miehellä musta kauluspaita ja mustat suorat housut. Molemmilla mustat aurinkolasit ja tupakat kourassa kokoajan. Istuivat siinä penkillä nuoleskelemassa toisiaan koko ajan ja tiuskivat lapsille kun nämä tulivat jotain pyytämään. Kun poika arasteli kahluualtaan kylmää vettä äidin miesystävä nousi penkiltä ja kävi kaatamassa pojan altaaseen, nauroivat päälle ja matkivat poikaa kun tämä huusi apua.

|O hULLUT!

Alkuperäinen kirjoittaja Niuho:

Me otetaan pari siideriä/olutta esim. jos grillataan ystäväperheen kanssa, lapset on paikalla, sillä laillahan ne sitä alkoholin kohtuukäyttöä näkee ja oppii.
Mutta kännejä ei vedetä lasten läsnäollessa (totuuden nimessä on sanottava että eipä niitä ole lasten syntymän jälkeen tullut vedettyä juuri muutenkaan :snotty: ).

Mikäs siinä jos todella otetaan yksi tai kaksi, mutta kun olen enempi nähnyt niitä joissa ystäväperheen kanssa grillatessa menee vaivihkaa illan aikana koko kori :/ Sit viel sönkätään, että ei me kännissä olla :o enkä tarkkoita tällä sua.

Alkuperäinen kirjoittaja Mineirva:
Mikäs siinä jos todella otetaan yksi tai kaksi, mutta kun olen enempi nähnyt niitä joissa ystäväperheen kanssa grillatessa menee vaivihkaa illan aikana koko kori :/ Sit viel sönkätään, että ei me kännissä olla :o enkä tarkkoita tällä sua.

Joillain varmasti onkin noin, mutta meillä ei ole :)

Meinkii puistos oli jokuu tai jotkuu viettäny ryyppäjäisiä :/
Kalja tölkkejä ympäriinsä ja viinapulloja myös.
Ja sit sinne tuli yks äiti vauvan kanssa joka just istua osas. Pisti vaan hiekkikselle vauvan istumaan ja ite poltteli tupakkaa siinä vauvan takana. Puiston jokaisella "sisäänkäynnillä" on isot merkit että puistossa ei saa polttaa.
En minäkään ole siellä ikinä polttanut. Hyvin menee se pari 3 tuntia siinä leikkiessä eikä tuu niksoja.
Sinne se äiti jäi vauvansa kanssa kun myö lähettiin. Onko vauvalla hauskaa kun istuu paikoillaan kosteassa hiekassa yli tunnin?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

|O hULLUT!

Niimpä. Kyllä heitä katsoi yksi ja toinen puistoilija, pahaa teki lasten puolesta. Liekö äidillä joku kriisi päällä eron jäljiltä, olen tähän asti pitänyt häntä ihan asiallisena ja mukavana tyyppinä mitä ollaan tavattu ja juteltu.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

|O hULLUT!

Niimpä. Kyllä heitä katsoi yksi ja toinen puistoilija, pahaa teki lasten puolesta. Liekö äidillä joku kriisi päällä eron jäljiltä, olen tähän asti pitänyt häntä ihan asiallisena ja mukavana tyyppinä mitä ollaan tavattu ja juteltu.

Tuohon olisi kyllä voinut puuttua jotenkin. Onhan se jo fyysistä väkivaltaa lasta kohtaan jos tämä kaadetaan tuollaiseen paikkaan.

Ja mä katselin paikallisen musiikkitapahtuman avajaisissa kun joku neitokainen veteli posket lommolla röökiä iiiiison vauvamahan kanssa. Jos ite tupakoisin ja vielä raskaana ollessa niin en varmaan sitä tekis suuressa yleisötapahtumassa...

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Ja mä katselin paikallisen musiikkitapahtuman avajaisissa kun joku neitokainen veteli posket lommolla röökiä iiiiison vauvamahan kanssa. Jos ite tupakoisin ja vielä raskaana ollessa niin en varmaan sitä tekis suuressa yleisötapahtumassa...

Vauvalle ei kuitenkaan ole eroa tupakoiko äiti salaa takapihalla vai julkisesti kaiken kansan nähden.

Vauvalle ei kuitenkaan ole eroa tupakoiko äiti salaa takapihalla vai julkisesti kaiken kansan nähden.

Piti samaa tulla sanomaan...
=)

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Onko vauvalla hauskaa kun istuu paikoillaan kosteassa hiekassa yli tunnin?

Niinpä. Tämäpä syy miksen vie vauvaani päiväkotiin. Siellä töissä ollessa en mitenkään ole revennyt jokaisen vauvan suuntaan muiden parin hoitsun kanssa, enkä ole kyennyt jokaista vauvaa huomioimaan kuten pitäisi. Joten siellä ne on istuneet/itkeneet tms. aina välillä maassa. Ja sitten vielä kehtaavat irtisanoa p.kodin työntekijöitä koko ajan!! Lisää sinne tarvitaan porukkaa....

Meni nyt ot.

Ja aiheesta.. kuulostaa järkyttävältä

No enpä sitä ajatellutkaan...

Yhteistyössä