Ihania äitejä puistossa =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cycadeen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Ja mä katselin paikallisen musiikkitapahtuman avajaisissa kun joku neitokainen veteli posket lommolla röökiä iiiiison vauvamahan kanssa. Jos ite tupakoisin ja vielä raskaana ollessa niin en varmaan sitä tekis suuressa yleisötapahtumassa...

Vauvalle ei kuitenkaan ole eroa tupakoiko äiti salaa takapihalla vai julkisesti kaiken kansan nähden.

No enpä sitä ajatellutkaan...

Pakko myöntää että sama tunne tulisi kuin sinulla, eli miten tuo kehtaa julkisesti noin pössytellä vatsansa kanssa. Ihan niin kuin olisi jotenkin eri asia tehdä sitä piilossa.

Samaa joskus huomaan ajattelevani kun kuulen jonkun julkisella paikalla huutavan ja kiroavan lapselleen.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
En nyt tuollaista nähnyt, mutta vähän erikoista silti puistossa tänään. Yksi lapseni päiväkotikavereista 4v ja siskonsa 7v tulivat puistoon äitinsä ja tämän uuden miesystävän kanssa. Äiti oli siis eronnut lasten isästä juuri kesälomien alussa.

Äiti ja miesystävä olivat pukeutuneet vähän erikoisesti, äidillä musta juhlatoppi ja minihame, miehellä musta kauluspaita ja mustat suorat housut. Molemmilla mustat aurinkolasit ja tupakat kourassa kokoajan. Istuivat siinä penkillä nuoleskelemassa toisiaan koko ajan ja tiuskivat lapsille kun nämä tulivat jotain pyytämään. Kun poika arasteli kahluualtaan kylmää vettä äidin miesystävä nousi penkiltä ja kävi kaatamassa pojan altaaseen, nauroivat päälle ja matkivat poikaa kun tämä huusi apua.

öö tosta omituisesta pukeutumisesta, mulla on ainakin kesällä toppeja ja lyhyitä hameita päällä ihan arkenakin...

En nyt tuollaista nähnyt, mutta vähän erikoista silti puistossa tänään. Yksi lapseni päiväkotikavereista 4v ja siskonsa 7v tulivat puistoon äitinsä ja tämän uuden miesystävän kanssa. Äiti oli siis eronnut lasten isästä juuri kesälomien alussa.

Äiti ja miesystävä olivat pukeutuneet vähän erikoisesti, äidillä musta juhlatoppi ja minihame, miehellä musta kauluspaita ja mustat suorat housut. Molemmilla mustat aurinkolasit ja tupakat kourassa kokoajan. Istuivat siinä penkillä nuoleskelemassa toisiaan koko ajan ja tiuskivat lapsille kun nämä tulivat jotain pyytämään. Kun poika arasteli kahluualtaan kylmää vettä äidin miesystävä nousi penkiltä ja kävi kaatamassa pojan altaaseen, nauroivat päälle ja matkivat poikaa kun tämä huusi apua.

öö tosta omituisesta pukeutumisesta, mulla on ainakin kesällä toppeja ja lyhyitä hameita päällä ihan arkenakin...

No minäkään nyt en ymmärtänyt että miten tuo pukeutuminen liittyy asiaan.. mutta muuten niin, aikas järkyttävää touhua kaataa lapsi ja naureskella+matkia. minä sanon että sairasta+sadistista, ja lastensuojeluun ilmoitus. tuo on aivan käsittämätöntä..

Alkuperäinen kirjoittaja kolo:

No minäkään nyt en ymmärtänyt että miten tuo pukeutuminen liittyy asiaan.. mutta muuten niin, aikas järkyttävää touhua kaataa lapsi ja naureskella+matkia. minä sanon että sairasta+sadistista, ja lastensuojeluun ilmoitus. tuo on aivan käsittämätöntä..

Tuota pukeutumista on vähän vaikea kuvailla. Kyllähän toppeja ja lyhyitä hameita oli muillakin, mutta siis tämän äidin pukeutuminen ei ollut sellaista kuin yleensä hellepäivänä, vaan niin kuin olisi yökerhoon lähdössä ja mies samaa rataa.

Eikä tuo asu pelkästään, mutta siis yhdistettynä tupakoihin ja aurinkolaseihin antoivat vähän erikoisen kuvan puistoilevista vanhemmista. olivat siis kuin olisivat kostean ravintolayön jälkeen päätyneet jonnekin missä ei ollut suihkuja eikä vaihtovaatteita ja siitä jatkaneet sitten koistisessa lasten kanssa puistoon.

Ehkä ne oli vaan perhepäivähoitajia?

Toivottavasti kukaan pph ei ole noin idiootti. ei kyllä tulis mieleenkään dokata työajalla, saatika lasten kanssa!!!!

Mun vanhimman tyttären pph oli aivan doku....onneksi selvis parissa viikossa(muksu oli tuolloin 10kk)..siis selvis asia,ei se pph
:laugh: ja sain muksun tarhaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:

Toivottavasti kukaan pph ei ole noin idiootti. ei kyllä tulis mieleenkään dokata työajalla, saatika lasten kanssa!!!!

Mun vanhimman tyttären pph oli aivan doku....onneksi selvis parissa viikossa(muksu oli tuolloin 10kk)..siis selvis asia,ei se pph

Mun entisen pph:n mies oli doku, ryyppäsi kotona kun hoitolapset oli paikalla. Ja pph itse veti viinaa kuin sieni pe-iltapäivästä su-iltaan asti.
Onneksi mun vanhemmat huomasi, mitä siellä tapahtuu, ja päästiin muualle hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:

Samoin meidän esikoisen, lapsi oli 10-kuinen mennessään sille monsterille. Viikon (valitettavasti) ehti olla siellä, kun tein valituksen, tehtiin yllärikäynti ja lapset otettiin heti pois.

Yhteistyössä