ihanan rietas parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m40.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m40.

Vieras
miten on muilla? saatteko / nautitteko parisuhteessa saamastanne sexistä ? kuinka moni vain antaa eikä saa vastakaikua ( riittävää tyydytystä) vakio suhteessa.?
meillä vaimo olisi valmis 7-10 kertaa viikossa kun itse vain 1 kerran.

harmittaa .....

mien muilla

Niinpä niin.Ymmärrättävä asia,eihän mohottomia mieskään jaksa.Jos vaimosi on puutteessa ja muutenkin nätti simpsakka nainen,mielelläni tulen sinua auttamaan.Vaimoa pitää auttaa ja pitää hyvänä kaikin tavoin.Jos vaan tarviit talkkooapua,3-4 värssyä päivässä vähintään.Aamulla ,puolenpäivän kieppeillä.iltapäivällä johonkin sopivaan saumaan.Illalla rauhallisissa olossa vaikka tuplana.Olisiko vaimosi ja sinä tyytyväisiä tällaiseen tuuraukseen?Itsekin saisit levätä kiireimmän ajan,mielelläni autan.

Alkuperäinen kirjoittaja m40.:
miten on muilla? saatteko / nautitteko parisuhteessa saamastanne sexistä ? kuinka moni vain antaa eikä saa vastakaikua ( riittävää tyydytystä) vakio suhteessa.?
meillä vaimo olisi valmis 7-10 kertaa viikossa kun itse vain 1 kerran.

harmittaa .....

mien muilla

kautta aikain on huomattu ruoan merkitys avioseksiin. Hyvä seksi loppuu yleensä hääkakkuun.

kyllä olen valmis sekstailemaan heti, kun mieheni haluaa vain.. ei ole väliä onko päivä tahi yö. Hyvää tekee puolin ja toisin. Ei riitä kylläkään tuo 7 kertaa viikossa... päivässä varmaankin. : ) Olen kolmekymppinen ja mieskaveri hitusen alle 40 ja tosi aktiivinen petihommissa.. : )