Ihanan ajattelevainen mies mulla vai mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eikä edes kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eikä edes kotiäiti

Vieras
Perjantaina multa poistettiin leikkaamalla 3 viisauden hammasta.
Ku tultiin kotiin niin mies kävi hierojalla ja sen jälkeen lasten kans synttäreillä. Lapset 8 v ja 2 v oli tuon hieronnan ajan siis minun kanssani. Synttäreillä olivat vajaan 2 tuntia, ja kun sieltä tulivat mies oli luvannut naapurin 5 ja 7 wee lapset meille yöksi. Tietenkin meillä tilanne on aina se että minä hoidan kaiken. Nyt olin sitten tosi kipeä ja miehellä ei olostani mitään käsitystä, ku ei hälle ole ikinä edes tullut viisureita. No minä petasin lapsille vuoteet laitoin iltapalat ja hypin yölllä 7 kertaa kattoon että kuka heräs ja kuka itkee ja kuka yskii. Lauantai aamuna mies oli lähtenyt ennen minun heräämistäni jo hirvimetsälle. Mulla lauantaina naama kuin jalkapallo ja tosi kipeä.

Onko tämä oikein?

Kun mieheltä on leikattu nielurisat tai jos hän on kuumeessa tai oksennustaudissa niin kyllä hän saa levätä minä huolehdin kaikesta, mutta kun minä olen sairas saan huolehtia aivan kaikesta.

Auts! Mua sattuu jo ajatuskin kolmen viisaudenhampaanpoistosta,mutta siis ois kyllä miehes voinut ajatella hieman tarkemmin ennen kuin lisälapsia menee ottamaan. Muistan, että ite olin ainakin todella kipeänä viisureiden poiston jälkeen enkä taatusti jaksanut hoitaa kuin omat lapset(4kpl)

Alkuperäinen kirjoittaja elina9:
Aivan kuin mun mies. Yksi yhteen paitsi ettei olisi lapsia sinne synttäreillekään vienyt, vaan sekin olisi ollut minun hommani.

No nämä oli miehen serkun tyttären synttärit, olisi jääneet kokonaa käymättä jos mies ei sinne olisi lasten kans mennyt, minä kuitenkin olin tosi kipeä ku kotiin pääsin sieltä sairaalasta (150 km päästä).

No niin, tässä taas erittäin hyvä esimerkki palstalaisten tyypillisestä aviopuolisosta. :kieh:
Kun minä olen ollut kipeä tai kun mulle tehtiin sektio, niin miespä olikin kotona auttamassa ja hoiti esikoisen mallikkaasti.
Miksi ette löydä itsellenne TASAVERTAISTA kumppania? :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Itsekäs mies, jos ei ymmärrä laita ymmärtämään.

No jotain kai mun mielentilastani perjantai-illalta kertoo että mies meni puhumatta nukkumaan heti ku lapset oli nukkumassa. Räjähdin sille aika kovasti illalla tuosta ajattelematto muudesta. Lauantaina aamupäivällä ilmesty anoppi meille hoitamaan lapsia, vaikkakin turhaan ku oma äitini oli jo luvannut ottaa lapset mukaansa iltapäiväksi kylille. Illalla mies olikin sitten jo paljon enemmän lasten kans ku edellisenä iltana. Huomasi kai että jalkapallon kokoinen leuka voi todella olla kipeä.

Alkuperäinen kirjoittaja nih:
No niin, tässä taas erittäin hyvä esimerkki palstalaisten tyypillisestä aviopuolisosta. :kieh:
Kun minä olen ollut kipeä tai kun mulle tehtiin sektio, niin miespä olikin kotona auttamassa ja hoiti esikoisen mallikkaasti.
Miksi ette löydä itsellenne TASAVERTAISTA kumppania? :headwall:

Minulla kin EX on se joka oli itsekäs. Nukyinen otti kk vapaat mun sektion jälkeen ja hoiti suunnilleen ihan kaiken (paitti imetyksen) että minä sain toipua.

Hän myös siivoaa koululaisten kanssa lauantaisin koko 108m2 kun minä ja vauvat ulkoillaan :heart:

Meillä ei kyllä kukaan lupaa yhtään ylimääräistä lasta kylään ellei siitä ole keskusteltu.

Alkuperäinen kirjoittaja eikä edes kotiäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Itsekäs mies, jos ei ymmärrä laita ymmärtämään.

No jotain kai mun mielentilastani perjantai-illalta kertoo että mies meni puhumatta nukkumaan heti ku lapset oli nukkumassa. Räjähdin sille aika kovasti illalla tuosta ajattelematto muudesta. Lauantaina aamupäivällä ilmesty anoppi meille hoitamaan lapsia, vaikkakin turhaan ku oma äitini oli jo luvannut ottaa lapset mukaansa iltapäiväksi kylille. Illalla mies olikin sitten jo paljon enemmän lasten kans ku edellisenä iltana. Huomasi kai että jalkapallon kokoinen leuka voi todella olla kipeä.

Mutta sehän on sitten hyvään suuntaan menossa :)

Alkuperäinen kirjoittaja eikä edes kotiäiti:
Perjantaina multa poistettiin leikkaamalla 3 viisauden hammasta.
Ku tultiin kotiin niin mies kävi hierojalla ja sen jälkeen lasten kans synttäreillä. Lapset 8 v ja 2 v oli tuon hieronnan ajan siis minun kanssani. Synttäreillä olivat vajaan 2 tuntia, ja kun sieltä tulivat mies oli luvannut naapurin 5 ja 7 wee lapset meille yöksi. Tietenkin meillä tilanne on aina se että minä hoidan kaiken. Nyt olin sitten tosi kipeä ja miehellä ei olostani mitään käsitystä, ku ei hälle ole ikinä edes tullut viisureita. No minä petasin lapsille vuoteet laitoin iltapalat ja hypin yölllä 7 kertaa kattoon että kuka heräs ja kuka itkee ja kuka yskii. Lauantai aamuna mies oli lähtenyt ennen minun heräämistäni jo hirvimetsälle. Mulla lauantaina naama kuin jalkapallo ja tosi kipeä.
.

No niinpä....

Yhteistyössä