Ihanaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lucifer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28682354]Eikö teillä ole varaa mennä rannalle? Jos joku tuttu veisi jos ette pyöräillen/kävellen pääse? Tai omaan pihaan isoihin astioihin vettä?[/QUOTE]E ole, ollaan niin köyhiä ettei ole varaa soittaa kenellekään kun puheaika loppui ja lapsilisät eivät ole vielä tulleet:D
 
Mä meen ainakin kerran kesässä aina terasille tanssahtelemaan kun sataa vettä :D Sillon jos on ollut kuivaa jo pidemmänaikaa ja vihdoinkin tulee se kaivattu ja odotettu vesisade.

On kiva palata takas sisälle ihan märkänä, kesäsateen kastelemana :)
 
[QUOTE="vieras";28682407]Ok. Mutta säästäkää sitten seuraavista lapsilisistä? Kivaa kesää silti :)[/QUOTE]

No, eihän lapsilisiä saa säästää! ne pitää dokata, humputtaa käyttä heti!:D
 

Yhteistyössä