M
misu
Vieras
Mitä teijän muitten lasten päiväkodeissa tehdään kun sataa, ulkoillaanko vai ollaanko sisällä koko päivä?
Mun lapsen päiväkodissa ne on ollut sisällä nyt 3 päivää putkeen kun on satanut. Aika outoa mun mielestä kun vettä ei oo tullu edes kaatamalla vaan pikkusen vaan ripottanut. Ja kaikenlisäksi lapsethan tykkää kun pääsee sateeseen hyppimään lätököihin yms. Mun lapsi on vaan puolipäivähoidossa niin ollaan sit ulkoiltu normaalisti iltapäivällä.
Mun lapsen päiväkodissa ne on ollut sisällä nyt 3 päivää putkeen kun on satanut. Aika outoa mun mielestä kun vettä ei oo tullu edes kaatamalla vaan pikkusen vaan ripottanut. Ja kaikenlisäksi lapsethan tykkää kun pääsee sateeseen hyppimään lätököihin yms. Mun lapsi on vaan puolipäivähoidossa niin ollaan sit ulkoiltu normaalisti iltapäivällä.