Ihanaa

• Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti
sipuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2005 klo 08:38 mimma kirjoitti:
Pari päivää ja kaks kiloa :eek: Sulla on kyllä melkonen vauhti! Toivottavasti muistat kuitenkin syödä. Nälkäkuurilla ne kilot ei pysy poissa....
Kyllä mulla aina tippuu ekoina päivinä muutama kilo,johtuu jo tuosta vedes lipittämisestä,ei siinä mitään ihmeellistä ole

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2005 klo 01:00 sipuli kirjoitti:
Aloitin pari päivää sitten laihiksen ja nyt 2kg lähtenyt :)
Saa hyvän motivaation :whistle:
Söin äsken kurkun palasen kun noi lasten karkit olivat niin houkuttelevia..
*huoh*
mitä olet tehnyt kun lähtenyt noin paljo? haluu kanssa. =)

sipuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2005 klo 14:42 ruusu kirjoitti:
\
*huoh*
Mä en tiiä miten lähtee alussa aina näin hyvin,mutta olen juonut vettä,paljon! :D
EN ole syönyt raskaasti,vaan ihan kevyitä ruokia,nälkään vihanneksia tai kannattaa pakastaa esim.Appelsiinien siivuja,on tosi hyviä jäisinä!
Sama koskee mansikoita!Makean nälkään auttavat tosi hyvin :)
Normaalisti en juo vettä,joten kai sekin vilkastuttaa aineenvaihduntaa kun nyt sitä lipitän kamalasti,ja ramppaan vessassa koko ajan!
Ja mulla on sellainen 1200 vai 1100 kalorin dieetti jolla taas laihdutan kuhan vielä ainakin tämän illan vedellä puhdistan elimistöä :D
Sillä laihdutin viimeksikin 12kg :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2005 klo 19:21 sipuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2005 klo 14:42 ruusu kirjoitti:
\
*huoh*
Mä en tiiä miten lähtee alussa aina näin hyvin,mutta olen juonut vettä,paljon! :D
EN ole syönyt raskaasti,vaan ihan kevyitä ruokia,nälkään vihanneksia tai kannattaa pakastaa esim.Appelsiinien siivuja,on tosi hyviä jäisinä!
Sama koskee mansikoita!Makean nälkään auttavat tosi hyvin :)
Normaalisti en juo vettä,joten kai sekin vilkastuttaa aineenvaihduntaa kun nyt sitä lipitän kamalasti,ja ramppaan vessassa koko ajan!
Ja mulla on sellainen 1200 vai 1100 kalorin dieetti jolla taas laihdutan kuhan vielä ainakin tämän illan vedellä puhdistan elimistöä :D
Sillä laihdutin viimeksikin 12kg :)
vielä utelen että mikä on 1200 ja 1100 kalorin dietti? :ashamed:

sipuli
Siis sen verran tulee kaloreita päivässä..
Eli kaikessa on jonkun verran kaloreita,kannattaa tutustua tuoteiden tuoteselosteisiin..
Ja olen katsellut sellaisen viikon ohjelman itselleni missä tulee päivälle se 1100 tai 1200 kaloria..En jaksa muistaa,laitan sen sitten tänne kun löydän sen lapun :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2005 klo 21:20 sipuli kirjoitti:
Siis sen verran tulee kaloreita päivässä..
Eli kaikessa on jonkun verran kaloreita,kannattaa tutustua tuoteiden tuoteselosteisiin..
Ja olen katsellut sellaisen viikon ohjelman itselleni missä tulee päivälle se 1100 tai 1200 kaloria..En jaksa muistaa,laitan sen sitten tänne kun löydän sen lapun :)
ok.kiitos tiedostasi =)

sipuli
no niin,vähän reilu kilo on nyt sitten poissa :)
Söin tänään jäätelön(kiva laihis) :D
Mutta....En ota stressiä,pitempi lenkki vaan illalla.
vesí tulee ulos korvista kohta...

Molli-kissa
öhöm.. mutta eikö kannattaisi syödä hiukan enemmän päivässä? tuolla määrällä ei tule kuin vihaiseksi, ja saa ahmimiskohtauksia. Mä ite laihdutan n. 1400 kalorin päivävauhdilla, ja silti paino laskee. Eikä tuu syöpöttelykohtauksia. Kannattaa muuten syödä paljon proteiineja. n. 1.5 g proteiineja per painokilo per päivä.

sipuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 17:52 Molli-kissa kirjoitti:
öhöm.. mutta eikö kannattaisi syödä hiukan enemmän päivässä? tuolla määrällä ei tule kuin vihaiseksi, ja saa ahmimiskohtauksia. Mä ite laihdutan n. 1400 kalorin päivävauhdilla, ja silti paino laskee. Eikä tuu syöpöttelykohtauksia. Kannattaa muuten syödä paljon proteiineja. n. 1.5 g proteiineja per painokilo per päivä.
Paitsi et mä olen jo tällä tiputtanut aiemminkin päälle 10kg ja tää on sopiva mulle :)
En ole ahmija tyyppiä,enkä niin herkkujen perään..Ja jos satun jotain herkkuja syömään,en ota siitä paineita.Kaloreita en laskemalla laske,suunnilleen katson,joskus jää tuon allekkin :)
Tää vaan sattuu sopimaan mulle :)

Ja tänään siis tonnikalasalaattipäivä!Eli tein ihan ruokasalaatin ja mutustelen sitä,aamulla toki söin pari ruisleipää tomaatilla :p

sipuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.06.2005 klo 21:17 pistetäästaas kirjoitti:
niin siis millä kalorimäärällä laihdutat?????tuolla 1100 vai?
No en mä niitä niinkään seuraile,on mulla noi painovartijoiden pistehommelitkin..
Mut meen ihan omalla ohjelmalla :D
Muta varmaan siinä 1100-1200..
Ja niin,nyt on lähtenyt 2kg..Siis oikeasti,ei vaan johdu siitä vedestä :p
Aamupalaksi söin pari ruisleipää(vältän vaaleaa)tomaatilla ja yhden munan.
Tonnikalasalaatin söin ruokana,desin verran rasvatonta jogyrttia välkkärinä ja jauhelihakeittoa toisena ruokana.
Iltapalaksi yksi ruisleipä ja pakastettua appelsiiniä :p

sipuli
Tadaa..
Hyvin vähän on lähtenyt..En ees viitti mainita :whistle:
Tosin tää päivä onkin ollut huono..Oli muutenkin huono idea alkaa laihduttamaan kun on menkat..Mulla on paha tapa mutustaa niitten aikana koko ajan jtn!
Mutta,nynne loppu ja nyt alkaa kunnolla koko laihis..
Vaik onhan tää ihan hyvä saldo et viikossa on pari kiloa tippunut.,.Onhan :ashamed:

Yhteistyössä