Ihanaa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manskumamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Manskumamma

Aktiivinen jäsen
19.08.2005
1 025
0
36
Tuli niin ihana tunne, kun poika tuli kerhosta kotiin ja toi mulle äitienpäivä kortin :D
Pojan piti malttamattomana heti kaivaa reppua ja antaa kortti :)
Ja vielä kysyi, että onko hieno ja tykkäänkö? :heart:

Ensimmäistä kertaa sain kerhossa tehdyn äitienpäiväkortin.. Ihan liikutuin :) :heart:

Mulle on kanssa kuulemma jotain. Kuulin, kun poika kuiski isälleen, että sillä on äidille kaksi lahjaa. Ja tytöltäkin on jotain tarhasta. Mukavaa. :heart:

Meillä kans jätkä ollu kohta kaks viikkoa niin ku muurahaisia housuis, tekivät jo 2 vk.a sit kerhossa äitienpäivälahjat ja -kortit valmiiksi. Tossa sit supissu isälleen jatuvasti et mä en malta enään oottaa ... Nyt häntä sit jännittää kovasti odottaa sunnuntaihin asti :D .

Meidänkin pojalla on jotain repussa mulle. Hoitotäti sanoi että pitää isin antaa illalla tyhjentää reppu. Ihanaa, ensimmäinen pojan tekemä äitienpäiväjuttu :heart:

Meillä mies kävi yhtenä iltana tyttöjen kanssa yläkerrassa, arvasin että askartelemaan menivät. Tulivat alas niin 3v sanoi reippaasti: Äiti, myö askarreltiin sinun askartelutarvikkeista sinulle kortti ja piilotettiin se sinun kaappiin.

Meidän teinipojilla on kanssa jotakin, ja ne säpisevät äitienpäiväyllätyksensä takia kuin muurahaiset eivätkä millään malttaisi odottaa sunnuntaihin. ja he siis ovat 12, 14 ja 15...

Liikuttavaa tuo minua pitempien murulaisten into.

Meidän esikoinen on puolipäiviksessä myös tehnyt jotain, oli oikein paketoitu =) Sanoi, että "Se on sitten salaisuus se kaulakoru" :laugh: En sitten tiedä, että onko tehnyt kaulakorun vai minkä :) Just ruokapäydässä poika jutteli, että vielä kaksi yötä, niin sitten saan avata sen salaisuuden...ihan mua jo jännittää :heart:

Yhteistyössä