Räpätin!

pitkä kiekko

Aktiivinen jäsen
04.01.2006
1 085
0
36
Kuka muistaa vielä omasta lapsuudesta räpättimet? =) Siis nuo maailman hauskimmat vehkeet, joilla pyörästä sai lähtemään niin ihanaa räpätystä!! Mie muistan, kun isäni laittoi ekan räpättimen miulle, olin 4-vuotias ja just oppinut ajamaan ilman apupyöriä.
Räpätin leikattiin Sirkku- sokeripurkista, ja laitettiin kiinni takahaarukkaan vaaleanruskealla pyykkipojalla!
Voi mikä ihana nostalginen muisto! :heart:
Pari päivää sitten poika sai modernin räpättimen Hesestä. Oli mammansa kanssa käynyt siellä ja pitihän vehjettä heti kokeilla: tuloksena oli se, että se oli liian iso pojan pyörän haarukkaan, ja miun piti kaivaa vanha kunnon pyykkipoika... mutta räpättimenä pojalla oli sitten hieno Bart Simpsonin kuva.... =)

Minä muistan!!Me tehtiin räpättimet maitopurkista ja sit pyykkipojalla kiinni.Ja kyl sit oli upeeta ajella ku kuuluu se valtaisa räpätys!!Mun isoveljellä oli semmonen muovinen,en tiä saisko niitä viä jostain?
Oon kans omille pojille tehny räpättimiä ja tuli omia muistoja lapsuudesta!!!
Niin vaatimaton lelu mutta niin hauska ja meluisa!!!Voi kun viittis laittaa omaan pyörään,keräiskö katseita...... =)

Mie ajattelin salaa ihan samaa, mutta ei taida pokka pitää! ( Vaikka ehkä vähän sukua tuolle Hyacinth Bucketille olenkin luonteeltani! ) :laugh:
Kylällä voisivat kattoa, että mikäs se siinä menee! Ja häpeisköhän poika yhtään äitiään, jos ekana koulupäivänä äiti veis pojan kouluun räpätin pyörässään! :laugh: :laugh:

Yhteistyössä