Ihanaa, vihdoinkin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen kakkosta odottava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnellinen kakkosta odottava

Vieras
Puolen vuoden yrittämisen jälkeen tänään olen vihdoin tehnyt positiivisen raskaustestin. Onnen kyyneleet ei ota loppuakseen ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa! Tämä on uskomaton fiilis =)

Kiitos :) Huolestuttaa vähän nämä "menkkajuilinnat" mutta eiköhän ne ole ihan normaaleja alkuraskaudessa, menkat on myöhässä viisi päivää. En muista enää esikoisen ajoilta juurikaan alkuraskauden oireita...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos :) Huolestuttaa vähän nämä "menkkajuilinnat" mutta eiköhän ne ole ihan normaaleja alkuraskaudessa, menkat on myöhässä viisi päivää. En muista enää esikoisen ajoilta juurikaan alkuraskauden oireita...

mullakin oli tota ja nyt menossa rv 34 ,eli normaalia on kun kohtu kasvaa.

Kyllä osaa arvostaa noita kahta viivaa nyt kun kuitenkin se puoli vuotta tuntui ikuisuudelta... Esikoisesta tärppäs ensimmäisestä kierrosta niin heräs jo epäilykset josko en enää lapsia voikaan saada. Naama on tulikuuma kun en osaa nyt rauhottua ollenkaan :D

Mulla oli myös ihan älytöntä menkka juilintaa alkuraskaudessa. Fiilis oli kokoajan semmonen että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Vaan eipä alkanut. Likka 3kk 6pv röhnöttää tossa isänsä sylissä :heart:
Eli ei huolta!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ikäeroksi tulee 4,5 vuotta :) Kyllä voin kuvitella kuinka onnellinen tuo pikkuneiti tulee olemaan kun saa pikkusiskon tai -veljen! <3

meillä ikäeroksi tuli 7.5V ja nyt kakkosen ja kolmosen eroksi tulee 2V5kk.Mutta onnittelut raskaudesta.