ihanaa se toimii..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
meinaan jumppa ja ruokavalio.

olen ikuinen laihduttaja ja nyt on tullu tuloksia..

syön 5 krt pvässä käytännössä vain tom, kur,sal,raejuustoo, tonnikalaa kananmuna( ei kelt.) joguttii . ja käyn 3 krt viikossa tunnin jumpassa.

niin vaan on 4 viikossa lähteny kuin varkain 5 kg ja ympäriltä yht. 16 cm.
hyvä tahti ja mieli korkealla!!!

nyt vaan shoppaamaan uusia vaatteita, koko pienentyny jo 3 nroa... =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2006 klo 14:18 onnea kirjoitti:
Mahtavaa ja on sulla tosi hyvä itsekuri kun sitkeästo pystyt tuohon... =) Mä kyllä kadehdin sua

Kiitos :flower:

Tuli vaan ns.mitta täyteen ja kun tän ajan purin hammasta ja sinnittelin ja oli ihan tuntuvat tulokset, niin sehän vain kannustaa taas jatkamaan,,vielä 5-6 kg niin oon samoissa mitoissa kuin 10v. sitten...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2006 klo 13:57 vieras kirjoitti:
syön 5 krt pvässä käytännössä vain tom, kur,sal,raejuustoo, tonnikalaa kananmuna( ei kelt.) joguttii . ja käyn 3 krt viikossa tunnin jumpassa.

Kovin on yksipuolista.. tuolla ruokavaliolla ei kyllä loppuikäänsä jaksa ja sit jos paluu on tulosten jälkeen "vanhaan" niin hukkaan meni tuokin kuuri :/ En mitenkään halua latistaa tms. hyvin olet tuloksia saavuttanut! Kukat siitä :flower: Mutta suosittelisin silti rakentamaan ruokavaliota vähän monipuolisemmaksi kuin pelkkää salaattia tonnarin kans. Jumpalla kun käyt noinkin usein, niin voit toki syödä muutakin kuin kurkkua :D Toki tuollaista jaksaa ihmisestä riippuen pitkänkin aikaa, mutta ei varmaan loputtomiin..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.04.2006 klo 17:55 Ninttu83 kirjoitti:
hienoa :)
kyllä sitä taitaa näköjään kannattaa tarkkailla mittanauhalla ennemmin ku puntarilla. aika paljon jos 5kilolla saa 16cm pois, tai musta se ainaski tuntuu paljolta :)

Tais alkuun lähteä 5 kg vain nestettä ja sitä myöten paikat "piukentuu"..

Ja tuohon ruokavalioon.. alix 2vko tuolla, sit 2 vko lisättiin vähän kanaa.. sit taas 3 vko raejuustoo/tonnikalaa, 4vko lisäx tummaa leipää ,mehukeittoa jne.. joka viikko jotain lisää.. nyt lihakset tarvii enemmän energia..joten kuvaan tulee vaihtoviikoin myös kalaa ja lihaa kerran päivässä.Muutoin paljolti salaattivoittoinen..ei vielä perunaa tai riisiä ne vähän myöhemmin.

Mulla on tälläinen 3 kk ohjelma..

Hei!!

Hienosti oot saanu kiloja kuriin!

Kiinnostaisi minuakin tuo ohjelma (itse syön juuri tonnikalaa herne-maissi-paprika- sekoituksen kanssa...)

Jos ohjetta raskit eteenpäin jakaa, niin kiitollinen olisin!

Onnittelut!!!!

Mie aloitin karppaamisen viikko sitten ja nyt on 2kg lähenyt!!!
Synnytyksen jälkeen sain panoa pis 14kg mutta sitten pysähtyi moneksi kuukaudeksi samaan lukemaan.

Onneksi tuo tuntuu toimivan ja saan syödä hyvin ja kunnon ruokaa :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 21:03 Saparo79 kirjoitti:
Mikäs 3 kk ohjelma sulla on käytössä. Löytäiskö sen netistä.... Kiinnostais =)

saan ruokavalioviikot, sieltä jumpasta missä käyn..voin tähän laittaa 1-3vkon ,ja muut voi mukailla lisäämällä yhdelle aterialle sit kanaa tai kalaa , aamux leipää jne, ja jotain tietty jätetään pois tai siis vaihdellaan

1 vko

aamu; 3 munaa (1 keltuainen), 4 rkl raejuustoo, 1 iso tomaatti

lounas; kurkkua,tomaattia,sipulia,purkki vesitonnikalaa tai raejuustoa,liraus oliiviöljyä

iltapäivä; sama kuin lounas

päivällinen; kurkkua,tomaattia,sipulia,kaalia (esim.kukka-),purkki raejuustoa,liraus oliiviöljyä

iltapala; purkki rahkaa jossa 1-2 dl mehukeittoa

väh.2 l vettä/vrk

toinen vko melkein samaa paitsi aamulla maustamatonta jogurttia marjoilla ja 1/2 sämpylä, päivällisellä mukaan kanaa ja lasi maitoa,välipalax täysjyvämuroja ja illalla hedelmä

ja kolmas viikko sama kuin eka viikko....

näin 3 ekaa viikkoa ja sitten lisää enempi noita kanoja ja kaloja ,lihaa...

Olen joka raskauden aikana reippasti laihtunut, mutta 6kk. sis. synnytyksestä 10kg. putkahtaa jostain...
Tai, no, minä ikuinen laihduttaja tiedän mistä ne tulee, mutten vauva-aikana ole pystynyt (=lue, viitsinyt, jaksanut) elää niin ettei pano nousisi.

Kun vauva-aika ohi niin paino taas lähtenyt, ja taaaaas raskaaksi...

Noista edellisistä neuvoista. Voisiko tomaatin, kalan ja kaalin korvata jotenkin? Entä leipä? Se on ollut viholliseni jo vuosia? Miten viljoja uskaltaa käyttää? Toimiiko gluteiiniton rukavalio myös leivän suhteen?
Riisiä ei varmaan voi käyttää....

Oisin kiitollinen neuvoista.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 15:34 onneton kirjoitti:
Olen joka raskauden aikana reippasti laihtunut, mutta 6kk. sis. synnytyksestä 10kg. putkahtaa jostain...
Tai, no, minä ikuinen laihduttaja tiedän mistä ne tulee, mutten vauva-aikana ole pystynyt (=lue, viitsinyt, jaksanut) elää niin ettei pano nousisi.

Kun vauva-aika ohi niin paino taas lähtenyt, ja taaaaas raskaaksi...

Noista edellisistä neuvoista. Voisiko tomaatin, kalan ja kaalin korvata jotenkin? Entä leipä? Se on ollut viholliseni jo vuosia? Miten viljoja uskaltaa käyttää? Toimiiko gluteiiniton rukavalio myös leivän suhteen?
Riisiä ei varmaan voi käyttää....

Oisin kiitollinen neuvoista.

laita enemmän kurkkua,tai vaihda paprikaan,alux ei saa syödä leipää, perunaa riisiä pastaa ym ollenkaan. alussa ei hiilareita ollenkaan ja nekin tulee tyyliin yks kerrallaan mukaan viikosta 4->

tärkeää syödä paljon perusvihanneksia juoda paljon vettä ja syödä 5 kertaa päivässä ...kevyesti.

omat allergiat tms. voi korvata jollain muulla mikä sopii.ei kannata kovin pilkuntarkka olla, voi mennä into.

tärkeintä ,että jättää herkut pois. mun ei parin ekan viikon aikana tehny edes mieli herkkuja oli niin hyvä olo kun lisäx kävi jumpassa.

jonkun aterian voi kerran päivässä korvata niillä nutriletin juomilla, ja makean himoon saa kuulemma syödä kevyitä poppareita... =)

Vau, onnea pudotukseen!! Hyvä suoritus ja noinkin pienellä ruoka valikoimalla. Itellä aina mikä kielletään, se maistuisi. Oli sitten leipä tai karkit... Mua kiinnostais mikä oli sun lähtöpaino ja mikä on tavoite??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 18:45 Kateellinen kirjoitti:
Vau, onnea pudotukseen!! Hyvä suoritus ja noinkin pienellä ruoka valikoimalla. Itellä aina mikä kielletään, se maistuisi. Oli sitten leipä tai karkit... Mua kiinnostais mikä oli sun lähtöpaino ja mikä on tavoite??

Mun lähtöpaino oli 70 kg (pituutta 160cm) ja tavoite olis päästä 59-60 kg saakka.

Mulla on olo, että varsin realistista olis ..oon sen verran motivoitunut ja vielä olis pari kuukautta aikaa.

Jumppakin monipuolistuu kun tulee käsipainot, kuminauhat ja kuntolaitteet mukaan loppuajaksi.

Ja mikä parasta..olo on energisempi ja pirteämpi!! jo nyt.Enemmän ehkä kuitenkin tykkään katsoa mittanauhaa, kun siinä näkyy paremmin tulokset.Nyt kun lihakset vahvistuu niin nehän painaa enemmän...

Kyllä olen itseänikin taputellut selkään..kiitos vain kaikille kehuista
Seitsemän vuotta näiden ylikilojen kanssa tuskailin ja niinkuin sanoin,,nyt riitti ja otin itseäni kirjaimellisesti niskasta..

tarkoitus olis ,että nyt on lapsikiintiö täynnä meidän perheessä (2) niin jospa ne kadotetut kilot myös pysyis poissa.. =)

Kuulostaa ihan mun oloselta dietiltä : ) siis tähän mäkin ehkä pystyisin...pakko ainakin kokeilla...sisältää niitä ruokia mitä mäkin yleensäkin syön ja tykkään...kirjoitellan ja kannustetaan toisiamme : )
mulla 5-10 kg olisi pudotettavaa tai enemmänkin,mut vanhus 44-v ei tarvis ihan kuivaks mennäkkää : )
ihana kaunis kevät päivä tulos..likka kouluun ja äiti lenkille ja kauppaan ostamaan rehuja ja raejuustoa : )kevyttä päivää kaikille : )

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 07:53 pikku myy kirjoitti:
Kuulostaa ihan mun oloselta dietiltä : ) siis tähän mäkin ehkä pystyisin...pakko ainakin kokeilla...sisältää niitä ruokia mitä mäkin yleensäkin syön ja tykkään...kirjoitellan ja kannustetaan toisiamme : )
mulla 5-10 kg olisi pudotettavaa tai enemmänkin,mut vanhus 44-v ei tarvis ihan kuivaks mennäkkää : )
ihana kaunis kevät päivä tulos..likka kouluun ja äiti lenkille ja kauppaan ostamaan rehuja ja raejuustoa : )kevyttä päivää kaikille : )

pistin mun nikin tohon kun en aikaisemmin hokannu...

tolla 3 vkon ruoilla tippuu varmasti 4-5 kg kahdessa,kolmessa viikossa,kun liikut samalla pari kolme kertaa ... jos et käy jumpassa jumppaa kotona ..puol tuntia reipasta marssia,povien nostoa käsiliikkeitä niin että tulee hiki,,hyvä musiikki taustalle.
ja sit toinen puol tuntia vatsaliikkeitä ,lantion nostoja ,jalannostoja kyljellä jne. tee toistoja alux vaikka 3X15, joka liikettä ,pieni paussi välillä..TOIMII..4-5 liikettä/jumppahetki

meillä toistot on jo 4X30 ja tosi pieni lepo välissä...

hyvä kun tuut mukaan..kerrotaan etenemisistä ja tsempataan =)

Yhteistyössä