Ihanaa olla SUOMALAINEN nainen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Meikku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Meikku"

Vieras
Kahvilassa nähtyä tänään;
ulkomaalainen nainen tuli sisään treffikaverinsa kanssa,ja hän on niiiin kaunis että ei oo tosikaan ( ei siis tod.olllut edes nätti). Sen vartin mikä samassa tilassa oltiin,nainen hulmutteli hiuksiaan mahdollisimman seksikkäästi :D Siis VARTIN!
En ollut ainoa jota nauratti.
Voi sitä myötähäpeän tunnetta!!

No miettikää nyt! :D ja kyllä on pakko yleistää,kun näitä alkaa tulla joka kadun kulmassa vastaan.Enkä liioitellut yhtään,oikeasti! Itse mietin lähinnä sitä miten sieltä tukasta kaikenlaista töhnää lentelee pitkin kahvilaa :D
olen mm.nähnyt miten eräs ulkomaalainen nainen ei edes kaada itselleen juotavaa,vaan miehen on tehtävä se.Eikä voitele itse leipää,mies tekee sen..

ja kateellinen en ole,olen perusnätti suomalainen nainen,joka osaa käyttäytyä julkisilla paikoilla.

Miettikää sitä hulmuttamista,miten pitkä aika se vartti siihen on :D Hirveä tilanne kun alkoi naurattamaan ja kahvi oli kesken,piti nieleskellä nopsaan että pääsen pihalle nauramaan itteni tärviölle!

No mulla ittelläni on pitkät hiukset,mutta en hulmuttele niitä noin.Enkä varsinkaan niin siistissä paikassa kuin kahvio.
Tämä nainen vaan halusi huomion :D Ja sen kyllä sai,mutta vähän eri lailla kun mitä luuli!

Halvat huvit toisilla..

Mut mietityttää se et mite SÄ oot ollu hullaantuneena ollu kyseiseen naisen kun olet KATSONUT häntä sen VARTIN verran!!! Tais nainen tehdä vaikutuksen että jäi viellä mieleen ja tulit tänne jakaa asian meidän kanssa...

Mut edellen sanon että HIRRRRRVEEN yleistämistä!!

Viimeksi muokattu:
Niin, mutta se ei ole kansalaisuudesta kiinni, tekeekö näin vai eikö. ;) Itse olen kohdannut sellaisia ihmisiä niin suomalaisissa kuin ulkomaalaisissakin. ;)

nimim. Kauniiksi haukuttu, itsekin ei-täysin suomalaistaustainen, joka EI HULMUTA hiuksiaan julkisilla paikoilla eikä muutenkaan kerjää huomiota. Riittää, että saan sitä omalta rakkaalta mieheltäni :)

No valitettavasti tuli samaan pöytään,ei siinä voinut olla katsomatta :D
Olkaa sitten tosikoita,minä sain päivän naurut hänen kustannuksellaan,ja niin sai moni muukin.

Oli niiiin kaunista ja seksikästä siellä tukkansa kanssa.

Yhteistyössä