B badass Aktiivinen jäsen 05.01.2008 7 324 0 36 21.04.2008 #1 ja sitten mulla onkin kolme ihanaa kummipoikaa + miehen kummipoika tyttöä odotellessa et pääsis ostelee rinsessarimpsuja
ja sitten mulla onkin kolme ihanaa kummipoikaa + miehen kummipoika tyttöä odotellessa et pääsis ostelee rinsessarimpsuja
V vieras Vieras 21.04.2008 #2 öö... onko sulla ennestään siis jo kolme ja sit tuleva? Meni vähän ohi... Siis onko poika vai tyttö?
E edellinen vieras Vieras 21.04.2008 #3 Vai siis oliko kirjoitusvirhe että kummiPOIKAA ja kolmannen sukupuolesta ei vielä tietoa...
B badass Aktiivinen jäsen 05.01.2008 7 324 0 36 21.04.2008 #4 siis on kaks kummipoikaa ja tää tuleva on kolmas. miehellä on yksi kummipoika. ja toi tyttöjuttu oli nyt vaan tollanen heitto ku olis niin kiva ostaa tyttöjuttuja
siis on kaks kummipoikaa ja tää tuleva on kolmas. miehellä on yksi kummipoika. ja toi tyttöjuttu oli nyt vaan tollanen heitto ku olis niin kiva ostaa tyttöjuttuja
V vieras Vieras 21.04.2008 #5 Joo Ei mulla aina leikkaa Eli haaveilet neljännestä kummilapsesta ja että ois tyttö? Meniköhän nyt oikein? Oon kade.. mulla ei oo vielä ensimmäistäkään kummilasta....
Joo Ei mulla aina leikkaa Eli haaveilet neljännestä kummilapsesta ja että ois tyttö? Meniköhän nyt oikein? Oon kade.. mulla ei oo vielä ensimmäistäkään kummilasta....