Rakastan ihan mahdottoman paljon näitä meidän lapsukaisia. :heart: :heart: :heart: :heart: Vaikka yhdellä on 1,5v. uhma, toisella 3v. uusintauhma ja kolmannella 8v. identeettikriisi (ollako iso vai pieni), vaikka me otetaan yhteen lähes joka päivä ja monesti päivässä, vaikka ovet paukkuu ja äänijänteet on kovilla, vaikka mökötetään ja äksyillään.... niin silti en vaihtaisi tätä äitiyttä mihinkään. Ei suurempia aarteita voi maa päällään kantaa kuin nuo kolme ihanaa, rakasta muksua. :heart:
Miehestäkin minä tykkään. :saint: Noh, rakastan.
Vaikka sekin on välillä sellanen mörrimöykky, tykkää istua pimeässä olohuoneessa, telkkarin valossa; kun taas minä tykkäisin laittaa pikkulamppuja päälle joka huoneeseen. Eikä aamullakaan sen suusta tule kuin murinaa ennen kuin on aamukaffensa saanut. :xmas: Mutta on se vaan niin ihana.... ja oma.
:heart:
Myös minun rakas ystävä, sielunsisko, kummipoikani äiti, on saanut paikkansa sydämessäni. Lapsesta asti tunnettu, yhdessä kasvettu, saatu toisistamme se sisko jota ei vanhempamme meille tehneet. Rakastan hurjasti. :heart: Ja ihan yhtä paljon ihanaa hurmuri kummipoikaa joka hymyllään ja jokeltelullaan saa sydämen sulamaan. :heart:
Teistäkin minä tykkään.
Kuinka monet naurut, hymyt ja jopa kyyneleet olen tältä palstalta saanut. Saatika kaikki tärkeä ja vähemmän tärkeä informaatio jonka täältä saa sekunnissa. :xmas: Kiitos siis teillekin, olette hyviä.
:hug:
Eipä mulla muuta. :xmas:
Miehestäkin minä tykkään. :saint: Noh, rakastan.
Myös minun rakas ystävä, sielunsisko, kummipoikani äiti, on saanut paikkansa sydämessäni. Lapsesta asti tunnettu, yhdessä kasvettu, saatu toisistamme se sisko jota ei vanhempamme meille tehneet. Rakastan hurjasti. :heart: Ja ihan yhtä paljon ihanaa hurmuri kummipoikaa joka hymyllään ja jokeltelullaan saa sydämen sulamaan. :heart:
Teistäkin minä tykkään.
Eipä mulla muuta. :xmas: