äiti ja lapset
se 70?:n mannerheimin lastensuojeluliitolta =)
Hyvää Joulua kaikille, meidän joulun ruuat on nyt pelastettu =)
ooi ihanaaAlkuperäinen kirjoittaja äiti ja lapset:se 70?:n mannerheimin lastensuojeluliitolta =)
kenelle niitä jaetaan?Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah::hug: hyvää joulua ja mukava että apua saa...
hellanlettas: jotkut saa postissa,jotkut hakee ite ja joillekkin tuodaan kotiovelle
jaa...kai vissiin öö tilanteen mukaan vähävaraisille lapsiperheille (tai jos on jotain paljon sairasteluja tms mikä muuten ajaa tilanteen tiukille ) ainakin pikamuistamalla mitä oon auttanut noita ihmisiä hakeman niitä.Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:kenelle niitä jaetaan?Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah::hug: hyvää joulua ja mukava että apua saa...
hellanlettas: jotkut saa postissa,jotkut hakee ite ja joillekkin tuodaan kotiovelle
Kiva kuulla.Alkuperäinen kirjoittaja äiti ja lapset:se 70?:n mannerheimin lastensuojeluliitolta =)
Me ostetaan jouluruokaa sillä. Laatikoita ja pieni kinkku. Itse teen mahdollisimman paljon, mummi lähettää rosollin =) On niin pitkä (ja kallis) matka lähtee sukulaisiin, niin ollaan sitten kotona.Alkuperäinen kirjoittaja jee:ooi ihanaaAlkuperäinen kirjoittaja äiti ja lapset:se 70?:n mannerheimin lastensuojeluliitolta =)
mitä meinaat ostaan ja oliko spesifioitu johonkin ruokaan yms ?
aivan.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:jaa...kai vissiin öö tilanteen mukaan vähävaraisille lapsiperheille (tai jos on jotain paljon sairasteluja tms mikä muuten ajaa tilanteen tiukille ) ainakin pikamuistamalla mitä oon auttanut noita ihmisiä hakeman niitä.Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:kenelle niitä jaetaan?Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah::hug: hyvää joulua ja mukava että apua saa...
ihanaa =) :flower:Alkuperäinen kirjoittaja äiti ja lapset:se 70?:n mannerheimin lastensuojeluliitolta =)
ainut ehto on että ostaa elintarvikkeita(ei pesuaine,shampoo eikä paperitarvikkeita) ja plussakorttia ei saa käyttää.Alkuperäinen kirjoittaja jee:ooi ihanaaAlkuperäinen kirjoittaja äiti ja lapset:se 70?:n mannerheimin lastensuojeluliitolta =)
ei oo paikkakunnalla väliä(on siis maanlaajuinen) mutta mutu tuntumalla voi olla että on jo tässä vaiheessa kuuta jaettu/päätetty kaikki.Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:aivan.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:jaa...kai vissiin öö tilanteen mukaan vähävaraisille lapsiperheille (tai jos on jotain paljon sairasteluja tms mikä muuten ajaa tilanteen tiukille ) ainakin pikamuistamalla mitä oon auttanut noita ihmisiä hakeman niitä.Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:kenelle niitä jaetaan?Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah::hug: hyvää joulua ja mukava että apua saa...
onkohan paikkakunnalla välii?et jaetaanko kaikkialla?
Ei ole. yleensä neuvolat ja sossu on niitä suositellut, mutta minä otin mll:lle itse mailitse yhteyttä marraskuussa jo =)Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:onkohan paikkakunnalla välii?et jaetaanko kaikkialla?
muuten hyvä mutta ei ehkä ihan kuitenkaan pidä silleen paikkaansa..Alkuperäinen kirjoittaja ensi vuonna sitten:Hakuaika päättyi lokakuun lopussa.
Kyllä mulla ainaki eilen kelpas plussakortti. Kassaneiti viel kysy viereiseltä kassalta ja varmisti asian. Et sain sit kaikenlisäks plussapisteetki =)Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:ainut ehto on että ostaa elintarvikkeita(ei pesuaine,shampoo eikä paperitarvikkeita) ja plussakorttia ei saa käyttää.Alkuperäinen kirjoittaja jee:ooi ihanaaAlkuperäinen kirjoittaja äiti ja lapset:se 70?:n mannerheimin lastensuojeluliitolta =)
ai :/Alkuperäinen kirjoittaja ensi vuonna sitten:Hakuaika päättyi lokakuun lopussa.
Kaikki ei niitä edes hae vaan ne voi tulla ihan yllätyksenä perheelle (ilman siis että perhe on osannut hakea tai edes odottaa koko korttia)Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:muuten hyvä mutta ei ehkä ihan kuitenkaan pidä silleen paikkaansa..Alkuperäinen kirjoittaja ensi vuonna sitten:Hakuaika päättyi lokakuun lopussa.
kun avustin erinäisiä ihmisiä hakemaan kyseistä avustusta ja tämä tapahtui noin marraskuun puolessa välissä ja he kaikki saivat kortit.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:muuten hyvä mutta ei ehkä ihan kuitenkaan pidä silleen paikkaansa..Alkuperäinen kirjoittaja ensi vuonna sitten:Hakuaika päättyi lokakuun lopussa.
kun avustin erinäisiä ihmisiä hakemaan kyseistä avustusta ja tämä tapahtui noin marraskuun puolessa välissä ja he kaikki saivat kortit.
Mä soitin sossuun maanantaina ja kyselin oisko mahd saada toimeentulotukea ni täti sit kysy saako hän antaa mun nimen MLL sitä lahjakorttia varten. Ja eilen sen kortin kävin hakemassa.Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:ai :/Alkuperäinen kirjoittaja ensi vuonna sitten:Hakuaika päättyi lokakuun lopussa.