Ihanaa kun tulee syksy!!! =)

Eikö olekin? Mä niin rakastan syksyä: ostin kesäalesta syksyksi neuleita, ja kumpparikaupoille menen ihan heti kohta. Kesällä ulkoilu lasten kanssa on... noh, tänä kesänä on ollut päiviä kun en ole jaksanut välttämättä kotipihaa kauemmaksi vääntäytyä ollenkaan. Mutta syksyllä, kun on punasia lehtiä puissa ja maassa ja vettä ja lätäköitä ja pimeää ja ihania syksyn lämpöisiä vaatteita.... :heart:
 
Alashandra harmistelee
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Eikö olekin? Mä niin rakastan syksyä: ostin kesäalesta syksyksi neuleita, ja kumpparikaupoille menen ihan heti kohta. Kesällä ulkoilu lasten kanssa on... noh, tänä kesänä on ollut päiviä kun en ole jaksanut välttämättä kotipihaa kauemmaksi vääntäytyä ollenkaan. Mutta syksyllä, kun on punasia lehtiä puissa ja maassa ja vettä ja lätäköitä ja pimeää ja ihania syksyn lämpöisiä vaatteita.... :heart:
Sullon mun luonto : ))) oi ne kuulaat syyspäivät...aah
 
Sangria
syksy on aivan ihanaa aikaa, joka menee aivan liian nopeasti ohi :( tykkää kanssa värikkäistä lehdistä ja lapsetkin pomppii niissä lehtikasoissa ihan innoissaan ja keräävät niitä =) ja se tunnelma, kun on lämpöisessä kodissa niin ulkona tuulee, lehdet lentelevät, sade piiskaa ihanaaaa :D outoko??
 
Minä vihaan syksyä ja talvea..

Rakastan kevättä ja kesää..(kunhan vain olisi aurinkoista ja lämmintä)
Lämmin kesäsade ihanaaa,mutta etttä tämmöinen kesä mikä oli niin ihan hanurista..
 

Yhteistyössä