Ihanaa kun lapsi osoittaa tunteensa.

Poikamme (3 vuotta) sanoo välillä ohimennen minulle "Olet rakas".Tänään tyttömme tuli antamaan pusun poskelle ja sanoi "Mä pidän sinusta.Olet rakas."Olen aina näyttänyt tunteeni ja olen iloinen,että lapset ottavat mallia =) Äitiys on ihanaa.
 
Meillä poitsu (3 v.) otti kaulasta kiinni ja sanoi "sinä olet minun äiti". Ja kysyy välillä että "oletko äiti onnellinen?", kun vastaan että olen niin hänkin sanoo että "niin minäkin". Monesti sanoo rakastavansa äitiä ja isiä ja tietysti myös pikkusiskoa. Meillä ei ole koskaan säästelty rakkauden tunnustuksia, halataan ja pussataan ja sanotaan että rakastetaan. :heart:
 
Olen samaa mieltä! Ei ole mitään niin ihanaa kuin lapsen tunteiden osoitukset. Meidän esikoinen, 3.5 v poika toteaa aika usein, äiti! mä olen sun ystävä ja halii äitiä. Ja kuopus, tyttö 1v8kk halii äitiä ja extratapauksissa vielä moiskauttaa maailman suloisimman pusun suoraan äidin suulle. Äidin sydän on silloin kuin pumpuliin kääritty :heart:
 
meilläkin
Ihanaa heti aamusta kun tyttö 2v2kk rutistaa kaulasta ja sanoo: "minun äiti, oma äiti!" Tänään painoi käteni omalle poskelleen ja sanoi:"inana äiti!" ja "mie kykkää (tykkään) äitittä!"
 
wikke
Täällä myös äidin sydän sulaa, kun jompikumpi lapsista, tyttö 3-v tai poika 4,5-v, tulee aivan yllättäen sanomaan, että "Äiti, mä lakastan sua".
Ja välillä luetellaan myös kaikki muut, joita rakastetaan, kummit, tädit, sedät , mummit, vaarit..
 

Yhteistyössä