Ihanaa, kun ei ole miestä, niin ei tarvitse pettyä äitienpäivänä(kään).

Tänään tuntuu taas moni äiti pettyneen omaan mieheensä.. Nyt voinkin kai sitten olla iloinen, kun ei ole sitä miestä, kehenkä pettyä näin äitienpäivänä :D
Ei vaan oli minulla ihan asiaakin: mitenkä te yksinhuoltaja äidit tänään olette äitienpäivää viettäneet? Minulle tämä on ensimmäinen äitienpäivä näin "yksin" ja vähän vaikea olo ollut. Omalle äidille toivottelin hyvät äitienpäivät puhelimessa, kun hän asuu niin kaukana. Lapsi oli tehnyt hoitopaikallaan kortin, itku tuli sitä korttia ihastellessa.
 
joo
tai sitten voi jo seurusteluaikana valita sellaisen miehen, joka ei niitä jatkuvia pettymyksiä aiheuta;) Tällä konstilla on saanut elää saman miehen kanssa onnellisessa avioliitossa jo vuosia.
 
Nyt kun likka on isompi niin nyt hän itte hoitaa lahjat esim. tekemällä eskarissa tai valittee mitä ostetaan. Aiemmin ostettiin likan isän kanssa toisillemme lahjat likan puolesta ja näin on tehty ihan eronkin jälkeen.

Mä olin tänään muutaman tunnin töissä, mutta olen likankin kanssa vähän ehtinyt viettää aikaa. Eilen kyllä oltiin jos päiväkodin kevätretkellä teatterissa.
 

Yhteistyössä