Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi jösses! Mitä ihanaa siinä aivottomassa mössöpaska-ohjelmassa on? Älkää ny suuttuko, mut mä en oikeesti voi käsittää! Valaskaa tyhmää(?).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi jösses! Mitä ihanaa siinä aivottomassa mössöpaska-ohjelmassa on? Älkää ny suuttuko, mut mä en oikeesti voi käsittää! Valaskaa tyhmää(?).
No mä olensen verran joskus sitä ekaa tuotantoa silmäilly et se riitti. Enää en kato. Tarpeeks aivotonta menoa täälläkin jos haluaa päätään lepuuttaa!Alkuperäinen kirjoittaja heisku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi jösses! Mitä ihanaa siinä aivottomassa mössöpaska-ohjelmassa on? Älkää ny suuttuko, mut mä en oikeesti voi käsittää! Valaskaa tyhmää(?).
juuri näin,mutta kyllä se vaan mua kummasti koukuttaa.moni kaveri puhunut ihan samaa mutta kylläpä sitten viime vuonna katsoivat melkein joka ohjelman.