ihanaa kun alkaa hiukset kasvaa taas tervettä

  • Viestiketjun aloittaja tuppi
  • Ensimmäinen viesti
tuppi
vaikka vielä noin 3-4cm nysä( juu kuljen pipo päässä)
aika terveeltä tuntuvat ja oman värinkin alan pikkuhiljaa näkemään

leikkasin siis kaljun joulukuun alussa pilalle menneiden hiusten takia
( yli 10v värjäystä,välillä hyvin usein ja välillä harvemmin ja viimeksi 16veenä ollu oma väri)
 
Mullakin lähes sama temppu tehtynä. Olen raskaana ja tukkani silloin aina ohenee. Lisäksi en halua värjätä raskausaikana hiuksia. Oma väri on vaalea ja olen värjännyt tummaksi jo vuosia.
Tyveä sais olla koko ajan värjäilemässä. Nyt mulla päässä ihan lyhyt rokkitukka :D ja juu, kuljen myös pipo päässä aika pitkälti. Tukka nyt noin 5cm pisimmästä kohtaa.
 
tuppi
Mullakin lähes sama temppu tehtynä. Olen raskaana ja tukkani silloin aina ohenee. Lisäksi en halua värjätä raskausaikana hiuksia. Oma väri on vaalea ja olen värjännyt tummaksi jo vuosia.
Tyveä sais olla koko ajan värjäilemässä. Nyt mulla päässä ihan lyhyt rokkitukka :D ja juu, kuljen myös pipo päässä aika pitkälti. Tukka nyt noin 5cm pisimmästä kohtaa.
mä niin toivon että alkaa kasvaan kunnolla.tää vaan niin tuskastyuttavan hidasta hommaa.toivottavasti kesällä ees kehtaisi kulkea ilman pipoa :D
 
mä niin toivon että alkaa kasvaan kunnolla.tää vaan niin tuskastyuttavan hidasta hommaa.toivottavasti kesällä ees kehtaisi kulkea ilman pipoa :D
Kyllä se kasvaa. Mulla lähti viimeksi edellisen raskauden aikana yli puolet tukasta, oli kajuja länttejä ja sekin kasvoi melkein ennalleen. Onhan tää turhauttavaa kun ei huvita mennä mihinkään ilman pipoa mutta ehkä kesällä on jo kauniit kutrit meillä. :D
 

Yhteistyössä