Ihanaa, kohta valmista! Oon koko päivän siivonnu, laittanu ruokaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minää"

Vieras
...leiponu, käyny kaupas, lenkillä ja hoitanu vauvan, joka nousee juuri ja juuri seisomaan :)

Kohta on valmista, enää vessa ja kylppäri siivoomatta. Oltiin sovittu miehen kans, että siivotaan viikonloppuna, mutta ajattelin yllättää. Siispä imurointi, moppaus, pölyjen pyyhkiminen tehtiin vauvan kanssa. Keitin vauvalle kaksi 5 litran kattilallista ruokia pakkaseen, tein meille aikuisille ruoan. Mies kertoi töistä tullessaan, että hänelle tulee kavereita illalla saunomaan, joten leivoin äkkiä kakun :) Sitten vielä tavaroiden järjestelyt, pyykit ja tiskit. Sekä tietty olin vauvan kanssa. Käytiin lenkillä sekä vaunuilla kaupassa.

Nyt mua väsyttää, mutta ihanaa kun on saanut tänään paljon aikaiseksi :) Tiedättekö sen tunteen? Voi sitten hyvillä mielin huomenna ottaa leppoisammin!

Hyvää loppuviikkoa kaikille! :)

• Tykkää
Reactions: MiMeira
Toi on parasta, siis itse tuo touhu ja myös se lopputulos. Kun rättiväsyneenä ja saunapuhtaana painaa päänsä puhtaisiin lakanoihin..... :)

Mulla ois toi huomenna suunnitelmissa. Ruokaa tein tosin jo tänään.

MiMeira, oot oikeassa :)

Jassåå, ei aina voikaan ;) Sitä paitsi, mikäs siinä on omaa miestä katsellessa, kun siivoilee :p Täällä ainakin pyydetään mies ottamaan paita pois, että näkyy olkapää- ja rintalihakset kun moppailee :D

• Tykkää
Reactions: jassåå
[QUOTE="minää";26563783]Mäkin rakastan siistiä kotia! :) Mitäs teini tuumaa kun kävit siivoomassa? ;)[/QUOTE]

Ei yhtään mitään :D mä teen hyvin usein Hajoita&Hallitse-siivouksia. :)

Jätkä, no se on hyvä :D Ite vaan muistan teininä kun olin niin melkei suutuin äidille tai isoäidille jos olivat siivonneet ilman lupaa, kun en enää löytänyt tavaroitani :D Sitten aikanaan opin, että on helpompi siivota itse ;)

Yhteistyössä