M
"minää"
Vieras
...leiponu, käyny kaupas, lenkillä ja hoitanu vauvan, joka nousee juuri ja juuri seisomaan 
Kohta on valmista, enää vessa ja kylppäri siivoomatta. Oltiin sovittu miehen kans, että siivotaan viikonloppuna, mutta ajattelin yllättää. Siispä imurointi, moppaus, pölyjen pyyhkiminen tehtiin vauvan kanssa. Keitin vauvalle kaksi 5 litran kattilallista ruokia pakkaseen, tein meille aikuisille ruoan. Mies kertoi töistä tullessaan, että hänelle tulee kavereita illalla saunomaan, joten leivoin äkkiä kakun
Sitten vielä tavaroiden järjestelyt, pyykit ja tiskit. Sekä tietty olin vauvan kanssa. Käytiin lenkillä sekä vaunuilla kaupassa.
Nyt mua väsyttää, mutta ihanaa kun on saanut tänään paljon aikaiseksi
Tiedättekö sen tunteen? Voi sitten hyvillä mielin huomenna ottaa leppoisammin!
Hyvää loppuviikkoa kaikille!
Kohta on valmista, enää vessa ja kylppäri siivoomatta. Oltiin sovittu miehen kans, että siivotaan viikonloppuna, mutta ajattelin yllättää. Siispä imurointi, moppaus, pölyjen pyyhkiminen tehtiin vauvan kanssa. Keitin vauvalle kaksi 5 litran kattilallista ruokia pakkaseen, tein meille aikuisille ruoan. Mies kertoi töistä tullessaan, että hänelle tulee kavereita illalla saunomaan, joten leivoin äkkiä kakun
Nyt mua väsyttää, mutta ihanaa kun on saanut tänään paljon aikaiseksi
Hyvää loppuviikkoa kaikille!