V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pimeet illat kyllä käy, mutta tuo talvi :/
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pimeet illat kyllä käy, mutta tuo talvi :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ettekö te todellakaan nauti niistö ihanan kirpestä syksy-/ talviaamuista ja illoista? Puiden oksat painuvat lumen painosta, voi hypätä hankeen ja tehdä lumienkeleitä ja katsella tähtitaivasta? Tai sitä kun pimeässä kaupungin valot loistavat. Kai minä sitten olen outo.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hilda:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ettekö te todellakaan nauti niistö ihanan kirpestä syksy-/ talviaamuista ja illoista? Puiden oksat painuvat lumen painosta, voi hypätä hankeen ja tehdä lumienkeleitä ja katsella tähtitaivasta? Tai sitä kun pimeässä kaupungin valot loistavat. Kai minä sitten olen outo.![]()
Hankeen? Jos näillä leveyksillä ulos hyppää niin päätyy liukumaan jäätä tai loskaa pitkin. Ensimmäisestä seurauksena kenteis raajan murtuma, jälkimmäisestä voi selvitä märällä perseellä.
Kun sitä aamulla juoksee pää kolmantena jalkana tarhaan ja töihin ja iltapäivällä tarhaan ja kotiin JA AINA ON PIMEÄ niin en todella nauti.