Ihanaa, illat pimenee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse tykkään joulusta, olen aina tykännyt. Siinä mielessä, että silloin koko perhe on koolla, tietyt perinteet toistuvat aina vain, lapsuudesta näihiin päiviin asti. Ja tietysti se ruokapuoli myös.;) Ja ainakin meillä kotona Lapissa se ihana lumi, josta täällä ei ole ollut tietoakaan muutamana jouluna.:(

Ettekö te todellakaan nauti niistö ihanan kirpestä syksy-/ talviaamuista ja illoista? Puiden oksat painuvat lumen painosta, voi hypätä hankeen ja tehdä lumienkeleitä ja katsella tähtitaivasta? Tai sitä kun pimeässä kaupungin valot loistavat. Kai minä sitten olen outo.:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ettekö te todellakaan nauti niistö ihanan kirpestä syksy-/ talviaamuista ja illoista? Puiden oksat painuvat lumen painosta, voi hypätä hankeen ja tehdä lumienkeleitä ja katsella tähtitaivasta? Tai sitä kun pimeässä kaupungin valot loistavat. Kai minä sitten olen outo.:)

Hankeen? Jos näillä leveyksillä ulos hyppää niin päätyy liukumaan jäätä tai loskaa pitkin. Ensimmäisestä seurauksena kenteis raajan murtuma, jälkimmäisestä voi selvitä märällä perseellä.
Kun sitä aamulla juoksee pää kolmantena jalkana tarhaan ja töihin ja iltapäivällä tarhaan ja kotiin JA AINA ON PIMEÄ niin en todella nauti.

Alkuperäinen kirjoittaja hilda:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Hankeen? Jos näillä leveyksillä ulos hyppää niin päätyy liukumaan jäätä tai loskaa pitkin. Ensimmäisestä seurauksena kenteis raajan murtuma, jälkimmäisestä voi selvitä märällä perseellä.
Kun sitä aamulla juoksee pää kolmantena jalkana tarhaan ja töihin ja iltapäivällä tarhaan ja kotiin JA AINA ON PIMEÄ niin en todella nauti.

No, pohjoisessa sitä lunta sentään riittää. Itse nautin.<3

Yhteistyössä