Ihanaa, ihanaa on elama!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Morrigan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kerro lisää! :) Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta. Astraalissa? Miltä tuntui tavata livenä? Millä mantereella olette nyt? Tiipiissä? :D

MIlta tuntui tavata livena? Aivan huikealta!! Muutaman sattumuksen kautta jouduin odottelemaan lentokentalla jonkin aikaa, etta han tulee minua noutamaan. Otin odotellessani nokoset ja heerasin varmaan tietoon siita, etta nyt han on lahimman oven takan ja jos lasken viiteen ja avaan silmani, han on siina. Ja niinhan se meni. Kumpikin syoksyi toisensa syliin ja seisoimme siina varmaan ikuisuuden. tuntui niin tutulta ja oikealta.

Ja Pohjois-Amerikan manterettahan tama on.

Mutta nyt on mentava! Palailen kylla myohemmin.

Ehka.

• Tykkää
Reactions: Data
Alkuperäinen kirjoittaja eijymmärrä;27005598:
täh. aiemmin olet ollut kotiäiti ja curlannut lapsiasi ja nyt yhtäkkiä jätit heidät. vai oletko vain lomamatkallal?

Aiemmin olen ollut yrittaja, opettaja jne. Ja olen taalla vain kaymassa talla kertaa.

MIlta tuntui tavata livena? Aivan huikealta!! Muutaman sattumuksen kautta jouduin odottelemaan lentokentalla jonkin aikaa, etta han tulee minua noutamaan. Otin odotellessani nokoset ja heerasin varmaan tietoon siita, etta nyt han on lahimman oven takan ja jos lasken viiteen ja avaan silmani, han on siina. Ja niinhan se meni. Kumpikin syoksyi toisensa syliin ja seisoimme siina varmaan ikuisuuden. tuntui niin tutulta ja oikealta.

Ehka.

Aivan mahtavaa. Mä niin tajuan tuon.
Mä vaivaan sua vielä joskus kyselemällä lisää.
Mä olen kokenut jotain samaa astraalissa mutta paria meistä ei ole koskaan tarkoitusta tulla, tarkoitus on jokin muu. Se selviää ajan kanssa.

Ehka.

Vielä kerran paljon onnea teille!

5-love-quotes-en-espanol-16.gif

• Tykkää
Reactions: Morrigan
Jäävätkö lapset asumaan Suomeen isänsä kanssa ja aiotko itse muuttaa sinne Pohjois-Amerikaan uuden miehesi luo ilman lapsia?

Toinen jalka taalla ja toinen Suomessa, ainakin toistaiseksi. Kumpikin matkustelee edestakaisin, kunnes lapset ovat riittavan aikuisia. Katsotaan nyt, kuka muuttaa ja minne. Lapsia en ryhdy repimaan juuriltaan tai jattamaan.

Yhteistyössä