Ihanaa huomenta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Namsk kahvia nyt tai heti :p ! Ku heräsin niin hirveesti rupes kahvia tekee mieli, joka aamu tekee kahvia mieli mut nyt oli suorastaan himo :p Poika nukkuu vielä, jospa se kohta herää.. Arvatkaas mitä! Kaivoin jumppakäsipallot kaapista tuohon lattialle muistuttamaan että niillä vois aloittaa jumpan tänään :whistle:

Huomenta!

Meillä jo aamujäähy meneillään... pojalla siis kun kiusaa tyttöä, joka vielä syö aamupalaansa. Huokaus. Ehkä se aamu tästä paranee. Luistelemaan ja pulkkamäkeen mennään ainakin heti kun valkenee.

Oikein hyvää huomenta! =)

Mua vaan väsyttää (onneksi on sitä kahvia!)... Tuli nukuttua vain vajaa 5 tuntia viime yönä. B) Kohta on sentään viikon loma, ja pääsee nukkumaan univelat pois!

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Mietin että pitäisköhän tuo Wii Fit aloittaa kans uudestaan :D. Kivaa lomaa sulle mrsCullen! Mulla vielä vajaa viikko lomaa jäljellä..

Mäkin haluan Wii Fitin... :kieh:

Ja siis lomaa lapsista :saint: Menevät isälleen pitkästä aikaa!

Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
Mietin että pitäisköhän tuo Wii Fit aloittaa kans uudestaan :D. Kivaa lomaa sulle mrsCullen! Mulla vielä vajaa viikko lomaa jäljellä..

Uuui sekin vielä! Mitäs meinaat tehdä? :)

Nukkua myöhään :D Ja uutena vuotena pitäis lähteä näyttäytymään stadin puolella. Namun kanssa ensimmäistä kertaa :p

Mitäs te meinasitte uutena vuotena tehdä? =) Tekin asutte Vantaalla, jos oikein muistan?

Nukkua myöhään :D Ja uutena vuotena pitäis lähteä näyttäytymään stadin puolella. Namun kanssa ensimmäistä kertaa :p

Mitäs te meinasitte uutena vuotena tehdä? =) Tekin asutte Vantaalla, jos oikein muistan?

Namun kanssa? Joku uusi?? Kerro heti?!! :D Kotona pojan kanssa ollaan ja raketteja kattellaan ikkunasta jos ei unta saada, eipä kummempaa :). Mä en niin uudesta vuodesta välitä.. Vantaalla asutaan eli muistit oikein! :D

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Huomenta!
Täälläkin aamu on alkanut oikein mukavasti.. ja pakkanenkin on laskenut, niin päästään tänään pulkkamäkeen :)
Btw. Mitkä on jumppakäsipallot? :ashamed:

Ööhöm, siis sellaiset painopallot. Olikohan ne 1kg, 2kg ja 3kg Reebokin painopallot, kivat käteen sopivat. En muista ja tiedä niille nyt oikeaa nimeä :ashamed: :D Nyt just koitan jotain jumppavideota niille etsiä..

Namun kanssa? Joku uusi?? Kerro heti?!! :D Kotona pojan kanssa ollaan ja raketteja kattellaan ikkunasta jos ei unta saada, eipä kummempaa :). Mä en niin uudesta vuodesta välitä.. Vantaalla asutaan eli muistit oikein! :D

Laitan sulle yytä :D

Laitan sulle yytä :D

OOIH! Mä saan yv:tä :D :D Ootan :D

Mun pitäs aloittaa laihdutus nyt kun olen tiimissä mukana mut ei ole syksyn aikana ollut inspistä. Jos se tästä mut on ehkä liian hurja tavoite 4 kk.... Taidan ekaks yrittää itteeni hiihtoladulle mut jos ei onnistu niin sit stepperi ja kepit ja painot käyttöön.

Alkuperäinen kirjoittaja tityytikki:
Mun pitäs aloittaa laihdutus nyt kun olen tiimissä mukana mut ei ole syksyn aikana ollut inspistä. Jos se tästä mut on ehkä liian hurja tavoite 4 kk.... Taidan ekaks yrittää itteeni hiihtoladulle mut jos ei onnistu niin sit stepperi ja kepit ja painot käyttöön.

Tsemppiä sulle! Paljonko olisi pudotettavaa? Mulla onkin vähän enempi kuin kuvittelin.. Mutta ei kuitenkaan niin hirveesti, siis 66,6kg paino nyt ja tavoite 58kg :). Ei se niin hirveesti kuitenkaan ole :saint:

Yhteistyössä