Ihanaa, huomenna viedetään aika perheen kanssa:)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Miltä kuulosta meijän ohjelma

Heti aamulla mennään herkuttelemaan jonnekin kahville ja joku aamiainen syömään, ei paljon, vähän vaan, klo 13, mennään sirkukselle, sen jälkeen mennään katsomaan lapset halusivat oikein prinsessa mekkoja saada, sitten hyvään ravintolaan syömään illallista. Sitten kotiin ja mä ruokaa hullu teen sushia:D katsomme hyviä elokuvia sen kanssa.

Emme ikinä kun vaan on mahdollista jaksa olla kotona:D
 
Venakko Milanna
:)
mä tänään en ole päivällä töitä ja tuntu jo järki lähtee, kotona on niin tylsää, vaikka lapsetkin täällä ja yli 100kanava, niin lapset pirtää ja on omia juttuja heillä, mä katsoin jo monta elokuva enkä enää jaksa
 
Kivalta kai kuulostaa, meillä se perheen yhteinen laatuaika on niin erilaista kuin teillä, liekkö johtunee kulttuurierosta?

Meillä tehdään kanssa töitä, paljon, vapaapäivät nautitaan olemalla kotona, pelataan lautapelejä, jutellaan, syödään herkkuja ja joo katellaan kivoja leffoja (kuten teilläkin) ja me vaan jaksetaan aina vaan olla vapaa-ajat ihan kotona <3
 
---
Ravintolaan illalliselle ja sitten kotiin tekemään sushia?

Ja hyvä, että ette tälläkään kertaa unohtaneet ostella lapsille jotaion. Se on sitä laatuaikaa perheen kanssa.
 

Yhteistyössä