Ihanaa, en olisi koskaan uskonut tämänkin päivän koittavan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilvissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pilvissä

Vieras
Lapsellani on mahdollisuus pukeutua ensimmäistä kertaa elämässään Reimateciin!!
Olen todella köyhä yh ja tapasin miehen joka sanoi haluavansa kustantaa lapselleni unelmien Reimatec-talvipuvun! :heart: Kuulemma saa maksaa mitä vain ja saa olla muutakin kalliimpaa merkkiä. Käski oikein valitsemaan nyt kerrankin huippulaadukkaan puvun kalleimmasta päästä. :D

En meinaa uskoa todeksi! Suositelkaa jotain tosi ihanaa, kestävää ja kallista luksushaalaria kun en tiedä noista kalliimmista mitään kun ei ole koskaan pystynyt ostamaan.

Käy muutamassa kaupassa katsomassa ja myös Reiman ja Rasavilin (kotimainen ja kallis, meillä on ollut monta Rasavilin talvihaalaria) kotisivuilla! Ja rukkaset vielä kinuat kaupan päälle kun kerta mies noin höveliksi heittäytyi!

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Mun mielestä on aika surullista, että joku pitää merkkiä ja hintaa noin tärkeänä.

Ei se minulle maailman tärkein asia ole mutta jos käsketään oikein ostamaan nyt luksuspuku niin kyllähän se sopii. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Mun mielestä on aika surullista, että joku pitää merkkiä ja hintaa noin tärkeänä.

Siinä ei ole mitään surullista! Itse kukin saa pitää tärkeänä mitä haluaa ja hintaahan silloinkin pidetään tärkeänä jos ostetaan aina halvinta!

Usein halpa on myös huonoa, köyhän erityisesti ei kannata ostaa halpaa ja huonoa!

Alkuperäinen kirjoittaja kokoko:
no älä nyt reimateciä missään tapauksessa ota, jos kerran saa maksaa mitä vaan! jotain kalliimpaa tietysti!

Kuten, sanoin. Olen aika uuno haalarimerkeissä kun olen vaan halpista ostanut. Vinkkejä siis otetaan vastaan mitä kannattaa ostaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kokoko:
no älä nyt reimateciä missään tapauksessa ota, jos kerran saa maksaa mitä vaan! jotain kalliimpaa tietysti!

Tää on kyllä paras -ihmisten ahneudella kun ei ole rajaa. Miksi et ota käytännöllisintä? Tarkoituksenmukaisinta? Jos menet ravintolaan herran laskuun, otatko ruokalistalta kaikkein kalleinta vaikka et siitä edes pitäisikään?

Yks keskihintanen puku on ainut mikä on meillä mennyt rikki, sekin oli jo ollut pitkään käytössä, siitä repesi haaroista saumat. Muuten olleet kaikki sekä halvemmat että vähän kalliimmat tosi hyviä, ei mitään valittamista. Että minä en kovin intona ois jos saisin kalleimman puvun ostaa koska halvemmatkin olen hyviks kokenut.

Huomenna ostoksille! Mies soitti ja sanoi että haluaa töiden jälkeen järjestää lapselleni kotiimme hoitajan jotta voi viedä minut shoppailureissun jälkeen syömään. :heart: Shoppailu ilman lasta onkin itselleni tosi luksusta! Vieläpä näin hyvässä seurassa!!

Yhteistyössä