Ihanaa, en olisi koskaan uskonut tämänkin päivän koittavan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilvissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiva, että ap on iloinen ja mies osallistuu/haluaa auttaa!

Sitä vaan mietin, että onko noissa merkeissä tosiaan laatueroa niin paljon. Itse ostin välikausihaalarin noin kahdellakympillä, hyvä oli (ostin samanlaisen vähän isompana tarjouksesta viidellätoista eurolla, että on sitten ensi keväänä/syksynä). Talvihaalari on merkkiä Lassie, maksoi 39 (tarjouksella) ja hyvältä vaikuttaa sekin.

Vai onko kyse vaan siitä, että meidän 1+-vuotias ei vaan kuluta vielä niin paljon kamppeitaan?

Niin, voisin ostaa kalliimpiakin merkkejä, mutta kun en näe siinä oikein mitään järkeä.

Lisäys edelliseen: hanskoihin ja pipoon olen pistänyt kai enemmän rahaa kuin haalareihin - esim. reiman rukkaset, jossa oli vetoketju pukemisen helpottamiseksi olivat loistava sijoitus :)

Lisäys edelliseen: hanskoihin ja pipoon olen pistänyt kai enemmän rahaa kuin haalareihin - esim. reiman rukkaset, jossa oli vetoketju pukemisen helpottamiseksi olivat loistava sijoitus :)

Pikkaisen kyllä epäilen, että Porvoosta, päivää;)

Mutta jos on ihan totta niin myös Polarn o Pyeretilla on hyviä haalareita. Jos asutte paikassa, jossa on tuota merkkiä. Osta nyt sitten asuun sopivat hattu ja käsineet myös :)

Kelpaa minulle ne halvat lassietkin vallan mainiosti mutta kokeillaan nyt huvikseen millainen on kalliimpi puku. Onhan nuo merkkivaatteet visuaalisesti kauniimpia kuin halpishaalarit. Nyt on ihana tilaisuus olla vähän pinnallinen. ;)

Yhteistyössä