Ihanaa,6 viikon loma alkaa pian!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lomaaa :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lomaaa :)

Vieras
Ei millään jaksaisi odotella loman alkua,vaikka mitään kummempia suunnitelmia olekkaan. Juhannuksena alkaa loma ja silloin lähdetäänkin risteilemään.
Kun jaksaisi töissä nyt vajaa pari viikkoa.. kiinnostus nolla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kade:
miten sulla noin pitkä loma on?

Jäänyt äitiysloma-ajalta lomia käyttämättä ja ajattelin kerralla viettää kunnon loman,kun on nuo lapsetkin :) jouluna sitten seuraavaksi varmaankin... silloin ei paljoa saa pidettyä,kun jää 5 päivää jemmaan,mutta palkattomalla voi ottaa muutaman :D
 

Yhteistyössä