Ihanaa 5 viikon lomaa mulle!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Jes jes!!! Nyt alkoi erittäin pitkään odotettu loma!!! Loma sisältää pakkaamista, muuttoa ja siivousta! Rentoutumista poikani kanssa ja ja ja... .. . . :D :D :heart: :p :xmas: :wave: :wave: :wave:

Ihanaa ihanaa!!!!!!!!!!!

Mahtavaa kesälomaa mulle ja kaikille palstalaisille!!!! :heart: :wave:

no ei kyl mulla oo :P Hiljaista on sillä rintamalla, mut saa toisaalta ollakin, mä en halua yhtään kukkoa enää sohvalleni lojumaan :D Mut voishan sitä vähän.. sipaista. :D

Mulla hieman säpinää olis ja ei oo :D. Ei oo ainakaan päällimmäisenä onneksi mielessä :). Hyvä olla näin, mut toisaalta.. Aika näyttänee tapahtuuko jotain :). Eli samat fiilikset kuin sullakin... :D

Kukko!!! :D :laugh: Onko siitä tosiaan jo vuosi kun höpöteltiin yhdessä kukoista jne :D

Mulla hieman säpinää olis ja ei oo :D. Ei oo ainakaan päällimmäisenä onneksi mielessä :). Hyvä olla näin, mut toisaalta.. Aika näyttänee tapahtuuko jotain :). Eli samat fiilikset kuin sullakin... :D

Kukko!!! :D :laugh: Onko siitä tosiaan jo vuosi kun höpöteltiin yhdessä kukoista jne :D

On siitä vuosi. :O Varmaan ylikin, koska mä tykkään, että vuosi sitten mua alkoi jo nyppimään koko kukko. :D

• Tykkää
Reactions: Minskii
Pidä hauska ja rentouttava loma! Lähdetkö ulkomaille lomasi aikana? :)

hqtCI0

YIjJ7u

Yhteistyössä