ihana tuoksu kerrassaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miikuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miikuli

Aktiivinen jäsen
16.06.2004
1 707
0
36
leivoin 2 tiikerikakkua.Toinen on lähdössä mukaan sit isän luo ja toista nautitaan tässä kotosalla :p
Sit vielä muropohjainen mustikka/vadelmapiirakka B) :p

Alan kait pikkuhiljaa taas saada "omaa itteäni" takaisin.

Ihana tunne kun saa näkyvää aikaiseksi pitkästä aikaa =)

Kyllä mä eilen vaihdoin petivaatteetkin ja pöllytin matot pihalle....

Mukava kuulla, että elämä alkaa pikkuhiljaa palata raiteilleen. Tiikerikakku...hmmm...löytysköhän multa ainekset kaapista...kahvia, tiikerikakkua ja tangomarkkinoita... :p

ps. loppukesästä tuutte sitten käymään kylässä, jookos?

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Nakkaa tännekin palanen :p

Ja ihana kuulla, että alkaa tuntua siltä että elämä voittaa...sittenkin. Niin, ja paljon paljon jarrusukkia tulokkaalle :hug:

ota kiinni!!!
toivottavasti ei marjapuoli lävähtänyt naamalle :laugh:

nyt olis oikeesti kahvii tarjolla...ja hyvää leivonnaista =)

Aina kun saan jotain omasta mielestäni hyvää aikaiseksi,niin toivoisin että saisin kahviseuraa.Onhan toi mieskin,mut kyl hääkin tykkäis vieraista.Niitä ei meidän oveen juur kolkuttele :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mukava kuulla, että elämä alkaa pikkuhiljaa palata raiteilleen. Tiikerikakku...hmmm...löytysköhän multa ainekset kaapista...kahvia, tiikerikakkua ja tangomarkkinoita... :p

ps. loppukesästä tuutte sitten käymään kylässä, jookos?

joo tullaan tullaan :D

tänään olis Esakalliolla(sieltä tuli eilen kesäillanvalssi) sikajuhlat.Aina ollaan piipahdettu,mut en mä nyt oikeen tiedä.Mies ainakin tapais siellä tuttujaan.Mä tykkäisin tanssii,mut toi köriläs ei haluu ees opetella valssia :kieh: :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
joo tullaan tullaan :D

tänään olis Esakalliolla(sieltä tuli eilen kesäillanvalssi) sikajuhlat.Aina ollaan piipahdettu,mut en mä nyt oikeen tiedä.Mies ainakin tapais siellä tuttujaan.Mä tykkäisin tanssii,mut toi köriläs ei haluu ees opetella valssia :kieh: :attn:
Sanot sille, että nyt on tanssittava, koska kohta ette enää kerkeä ;)

sanoin eilen illallakin kun sitä kesäillanvalssia katottiin...ei liikahtanutkaan sohvalta |O
Ihmettelen sitä,kun melkein asunu lavalla(somerolla),ja siellä'hän niitä lavoja piisaa.Tanssahtelin sit yksinäni olkkarissa...örmy istui sohvalla :D

No, jos yhtään lohduttaa, niin mun miestä ei saa edes tanssilavan pihalle saakka =) Eikä voi kyllä sietää sellaista tanssimusaakaan. Tangomarkkinatkin on meillä pannassa, ei passaa sille kanavalle telkkua laittaa... Koko yhteisen reilun 13v taipaleen aikana oon onnistunu RAAHAAMAAN sen hitaille ehkä kolmen kappaleen verran. Nekin useana kertana yhteensä ja tosiaan raahannu, ku ollu sen verta maistissaan.

Muoks: tulipas näppihäiriöitä :D

aikoinaan mun harrastuksena oli kansantanhut ja paljon käytiinkin esiintymässä ja suurjuhlilla.Välillä ajattelen kaiholla tanhuja.siellä sitä oppi nuorena likkana niin polkat ku masurkatkin...vaan en mä enää masurkkaa muista :ashamed:
Puku mulla on kapisa,mut sitäkin taitais saada melkosesti suurentaa.Tein sen itte 15v:na kansalaisopistossa.Kankaat kudottiin ensin ja sit tehtiin puku niistä =)
Tätänykyä taitaapi olla kallispuku :whistle:

Yhteistyössä