Ihana tuo tyttö :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Täytti just vuoden tuo muksu, ja ihana oikeesti huomata miten se ymmärtää asioita. :) osaa viedä vaipan ite roskiin kun pyydän, ja tää kuulostaa tyhmältä sanoa mut nyt huomaa oikeasti miten tyttö ymmärtää mun puhetta jo tosi paljon. Mä tykkään suoraan sanottuna kyllä enemmän tästä taapero ajasta ku vauva ajasta... On niin ihana puuhailla yhessä ja jutella ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nana:
nauti, kun vielä voit. Puoli vuotta eteenpäin, niin ei ole enää yhtä herttaista.

Mutta kyllä se sitten taas vuorostaan helpottaa. Omalla kohdallani aika 2-3 vuotiaan kanssa tuntui kaikista rankimmalta, tähän asti.

Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
Alkuperäinen kirjoittaja nana:
nauti, kun vielä voit. Puoli vuotta eteenpäin, niin ei ole enää yhtä herttaista.

Mutta kyllä se sitten taas vuorostaan helpottaa. Omalla kohdallani aika 2-3 vuotiaan kanssa tuntui kaikista rankimmalta, tähän asti.

Ja lisäys tuon "vieraan" kommentin johdosta: kyllä välitän lapsestani.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Täytti just vuoden tuo muksu, ja ihana oikeesti huomata miten se ymmärtää asioita. :) osaa viedä vaipan ite roskiin kun pyydän, ja tää kuulostaa tyhmältä sanoa mut nyt huomaa oikeasti miten tyttö ymmärtää mun puhetta jo tosi paljon. Mä tykkään suoraan sanottuna kyllä enemmän tästä taapero ajasta ku vauva ajasta... On niin ihana puuhailla yhessä ja jutella ;)

ihan kun mun suusta. tyttö on nyt pikkasen yli 2v ja vaikka uhmaakin on niin on tää silti helpompaa kuin vauva-aika- sekin tietty varmasti vaikuttaa millanen lapsi oli vauvana.

Mä intoilin ihan samoista jutuista :)

lapset on todella viisaita, ne ymmärtää jo vauvana hirveesti ja vuorovaikutuksesta oppivat kauheesti.olen sitä mieltä että vauvoille ja pienille lapsille puhutaan aivan liian vähän.heille voi sanoa aivan normaaleja asioita tietenkin lapsen tyylisesti ja nätisti mutta asiaa.

Yhteistyössä