ihana riita vaihteeksi...

Niin, ja meillä minä kyllä maksan puolet vuokrasta, toisen auton verot ja vakuutukset, tv-luvan, sähkön, netin, lasten vaatteet ja muut menot ja muut laskut mitkä mun nimellä tulee. Mies sitten maksaa pääasiassa ruuat ja bensat. Että suoraan sanottuna vaikka en paljoa sitä rahaa talouteen tuokaan, niin kyllä talouden kulut menee aika lailla puoliksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Niin, ja meillä minä kyllä maksan puolet vuokrasta, toisen auton verot ja vakuutukset, tv-luvan, sähkön, netin, lasten vaatteet ja muut menot ja muut laskut mitkä mun nimellä tulee. Mies sitten maksaa pääasiassa ruuat ja bensat. Että suoraan sanottuna vaikka en paljoa sitä rahaa talouteen tuokaan, niin kyllä talouden kulut menee aika lailla puoliksi.

No mieheltä loppuu sitten ainakin heti tv:n katselu, netin käyttö ja ylipäätänsäkin kaikki sähkön käyttö yms. ...tuon logiikan mukaan, että hän vei teiltä ruoat!
Älä siedä tuollaista kohtelua! :(

Eipä ole eroaminenkaan näiden paskiaisten kanssa helppoa... Mitään apua ei tipu.. ei exältä, ei perheneuvolasta ym. Yksin saa hoitaa kaiken ja palkaksi saa haukut. Tervetuloa ns. yhteishuoltajuuteen...

Yhteistyössä