IHANA olo!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
juoksin/hölkkäsin pitkän lenkin koiran kanssa tuol tihkusateessa liukkailla lehdillä :D
mul on sellanen tapa et otan etappeja, tyyliin juoksen tohon postilaatikolle asti, sit keksin uuden etapin ja uuden ja uuden ja loppujenlopuks oonkin juossu koko lenkin :D
huijaan siis itseäni? :saint:
mut se olo kun hiki virtaa pitkin selkää ja tuntuu et happi loppuu kun raahautuu suihkuun ja miten siel suihkussa uudestisyntyy täysin :D

*koukussa juoksemiseen*

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
juoksin/hölkkäsin pitkän lenkin koiran kanssa tuol tihkusateessa liukkailla lehdillä :D
mul on sellanen tapa et otan etappeja, tyyliin juoksen tohon postilaatikolle asti, sit keksin uuden etapin ja uuden ja uuden ja loppujenlopuks oonkin juossu koko lenkin :D
huijaan siis itseäni? :saint:
mut se olo kun hiki virtaa pitkin selkää ja tuntuu et happi loppuu kun raahautuu suihkuun ja miten siel suihkussa uudestisyntyy täysin :D

*koukussa juoksemiseen*

Kuulostaa hyvältä =)

ja heti kun olin kirjottanu tän, niin meidän makkarista alko kuulua ihme rapinaa ja sellasta hassua ääntä.. mun sydän hyppäs kurkkuun ja mietin jo mitä kättä pidempää mä otan..
kunnes muistin et meillä tosiaan on se koira jonka kanssa siellä lenkilläkin olin :laugh:

Yhteistyössä