Ihana nettikauppa, mutta postikulut????

  • Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
Esimerkkejä:
http://www.rosewholesale.com/cheapest/preppy-lace-up-and-kitten-434028.html

http://www.rosewholesale.com/cheapest/vintage-halterneck-floral-print-sleeveless-194731.html

http://www.rosewholesale.com/cheapest/alluring-v-neckline-peacock-print-173168.html
 
"..."
Itse en ostaisi tuollaisesta verkkokaupasta yhtään mitään. Tuolla hinnalla kun myydään, niin voi olla varma että valmistuksessa käytetään jonkin laista sortoa. Joko lapsityövoimaa, ihmiskauppaa tai muuta. Lisäksi materiaalit voivat sisältää myrkkyjä.
 
"a p"
[QUOTE="a p";30554512]Mulla ei näyttänyt shippingiä vaikka oli 6 tuotetta korissa. :-([/QUOTE]

No nyt näkyy kulut, mut mikä se näistä on? mulla vasta 30 eedestä ostoksia korissa.

Flat Rate Shipping€12.36
Standard Shipping€31.71
Expedited Shipping€28.60
 
[QUOTE="a p";30554527]No nyt näkyy kulut, mut mikä se näistä on? mulla vasta 30 eedestä ostoksia korissa.

Flat Rate Shipping€12.36
Standard Shipping€31.71
Expedited Shipping€28.60[/QUOTE]

Se minkä valitset... noi on eri toimitustapoja. Halvin kestää varmaan kauimpaan..
 
"a p"
[QUOTE="...";30554516]Itse en ostaisi tuollaisesta verkkokaupasta yhtään mitään. Tuolla hinnalla kun myydään, niin voi olla varma että valmistuksessa käytetään jonkin laista sortoa. Joko lapsityövoimaa, ihmiskauppaa tai muuta. Lisäksi materiaalit voivat sisältää myrkkyjä.[/QUOTE]

Näitä on yhdellä kirppiksellä myynnissä, kaveri osti, ja sortoa voi kyllä olla mutta materiaalit olivat Ok ja laatu muutenkin, tai sellaista normi-henkkamaukkatasoa.

Itseäni noissa kiehtoo mielikuvituksellisuus, värit ja hinta.
 
Rahdin lisäksi maksat tullimaksun alvin yms ja teet tuontiselvityksen. Rätein ja lumpuin hinta nousee kipakasti tuotaessa eu rajan yli.

Tulli - Tuontitavaran tulliselvitys

Esimerkki maahantuontiveron laskemisesta:

Olet tilannut USA:sta puseron, jonka hinta on 200 euroa. Lähetyksen postituskulut ovat 35 euroa. Vaatteista kannetaan yleistä tullia 12 prosenttia.

Puseron hinta ja postituskulut:
200 euroa + 35 euroa = 235 euroa

Maksettava tulli:
235 euroa * 12 % = 28,20 euroa

Puseron hinta, postituskulut ja maksettava tulli:
235 euroa + 28,20 euroa = 263,20 euroa

Maksettava arvonlisävero:
263,20 euroa * 24 % = 63,17 euroa

Puserosta kannetaan maahantuontiveroja yhteensä 91,37 euroa.
 
Viimeksi muokattu:
"a p"
Rahdin lisäksi maksat tullimaksun alvin yms ja teet tuontiselvityksen. Rätein ja lumpuin hinta nousee kipakasti tuotaessa eu rajan yli.

Tulli - Tuontitavaran tulliselvitys

Esimerkki maahantuontiveron laskemisesta:

Olet tilannut USA:sta puseron, jonka hinta on 200 euroa. Lähetyksen postituskulut ovat 35 euroa. Vaatteista kannetaan yleistä tullia 12 prosenttia.

Puseron hinta ja postituskulut:
200 euroa + 35 euroa = 235 euroa

Maksettava tulli:
235 euroa * 12 % = 28,20 euroa

Puseron hinta, postituskulut ja maksettava tulli:
235 euroa + 28,20 euroa = 263,20 euroa

Maksettava arvonlisävero:
263,20 euroa * 24 % = 63,17 euroa

Puserosta kannetaan maahantuontiveroja yhteensä 91,37 euroa.
Kiitos sinulle paljon vastauksestasi, eli kuluja tulisi muitakin kuin nuo mitkä näkyy ostoskorissa, niin vähän arvelinkin. Tilaamatta jää, halvemmaksi tulee vähän kalliimmat vaatteet joita saa jopa ilman postikuluja postiin 200 m päähän. :)
 
vierailija
Oon tilaillu aika paljon tuolta rosewholealelta ja ne tuotteet tulee siis kiinasta joten niinkuin aijemminki ollaa sanottu niin verot tulee siihen jos hinta menee siihen yli parin kympin paikkeille. Postimaksut on tullu mulle kokemuksen mukaan ainakin painon mukaan (jos siis tilaat sillä kaikista halvimmilla postituksella /kestää noin 3-4 vk tulla tänne suomen maalle). Koruista ja kelloista ei mun muistaakseni ees ole postitusmaksua! Ihana kauppa halpaa ja matsku iha ok harmittaa vaan,että pitää aina tilaa pienemmissä erissä ettei tulis veroja, koska sit menee kalliiks... Tykkään tosi paljon kyseisestä kaupasta valikoiman takia! eikä tuu usein samanlaisia rättejä vastaan ;)
 
vierailija
[QUOTE="...";30554516]Itse en ostaisi tuollaisesta verkkokaupasta yhtään mitään. Tuolla hinnalla kun myydään, niin voi olla varma että valmistuksessa käytetään jonkin laista sortoa. Joko lapsityövoimaa, ihmiskauppaa tai muuta. Lisäksi materiaalit voivat sisältää myrkkyjä.
Näitä on yhdellä kirppiksellä myynnissä, kaveri osti, ja sortoa voi kyllä olla mutta materiaalit olivat Ok ja laatu muutenkin, tai sellaista normi-henkkamaukkatasoa.

Itseäni noissa kiehtoo mielikuvituksellisuus, värit ja hinta.[/QUOTE]


Missä kirppiksellä? :)
 
vierailija
Postikuluista ei tule lisämaksuja Suomessa. Jos tilaat 21€ arvosta ja postit siihen päälle, niitä ei laskuteta tullissa. Yli 21€ tuotteesta vata tulee veroja ja tullimaksuja.
 
vierailija
Älkää vain tilatko mitään Rose Wholesalesta! Itse tilasin ja he lähettivät eri mekon kuin mikä oli kuvassa ja väittivät että se on sama, vaikka siinä oli eri kangas ja eri kuosi ja ei ollut nappeja kuten kuvissa. Toisessa mekossa oli reikä selässä pitsissä. Topista oli vetoketju rikki eikä auennut. Neule oli saumasta hajalla. Sen jälkeen kun lähetin kuvat heidän sivuiltaan ja saamistani tuotteista he lopettivat viesteihin vastaamisen. Käykää myös katsomassa heidän facebook-profiilinsa, sen kommentit kertovat enemmän kuin tarpeeksi. Jos joku on ollut yhtä hölmö kuin minä ja on sieltä jotain tilannut, ottakaa yhteyttä Paypaliin, he voivat ehkä auttaa saamaan rahat takaisin.
 
vierailija
Nuo on kaikki kopioita alkuperäisistä vaatteista! Nappaavat siis vain kuvat ja niiden perusteella tehdään vaate. Kaikista on siis olemassa jo jonkun merkin oma tuote.
Olen itsekin noita katsellut, että olis hienoja ja halpoja. Sitten luin noista (on enemmänkin tälläisiä kauppoja) ja päätin, etten halua tukea tuollaista toimintaa. Yksikään tuote ei siis ole aito, vaikka jonkun merkin omaksi väitettäisiinkin.
 
vierailija
Rose Wholesale myös alkaa yhteistyöhön bloggareiden kanssa ja lähettää heille oikeita tavaroita, ja sitten bloggarit mainostavat tätä huijaussivustoa muille, joilta viedään rahaa ilman vastinetta. Bloggareiden pitäisi mielestäni tutkia asiaa enemmän ja varoittaa muita, eikä mainostaa tällaista. Kannattaa laittaa muistiin jos joku bloggari suosittelee tätä, että hän joko huijaa saadakseen itse hyötyä tai ei ole tutkinut asiaa ollenkaan. Ei ole varmasti kovin luotettavia muutkaan heidän postauksensa.
 
vierailija
maksoin visaectronilla ja viestituli et ois pitäny lähettää henkilövarmennus vielä perään mikä on kyllä hyvä juttu,mut en jaksanu enää säätää ja pyysin rahojen palautusta mitkä tulikin seuraavalla viikolla tilille.eli täydet 10+ niiltä osin
 
vierailija
Valitettavasti en voi suositella tätä kauppaa. Tilasin villakangastakin tuolta ja se menee vielä omaan piikkiin, että hihat olivat niin ohuet, että juuri ja juuri käteni menee sen läpi. Eli tilasin ehkä väärää kokoa.

Mutta se on suhteellisen anteeksiantamatonta, että takki haisi voimakkaasti jollekin kemikaalille - kemiaa opiskelleena ekana tuli mieleen joku aldehydi tai etikkahappo. Tuuletin sitä parisen päivää ilman merkittävää muutosta.

Selvittelen tässä, mitenkä voisin palauttaa takin ja/tai saada rahat takas...
 
vierailija
Älkää ostako mitään ko. nettikaupasta. Kuvat eivät vastaa tuotteita. Luulet saavasi halvalla laadukasta. Tosi asiassa tuotteet on tehty muutamalla eurolla - halpoja riepuja. Rahaasi et saa takaisin, koska kysymyksessä kiinalainen nettikauppa.
 
vierailija
Ostin jostain, juuri tästä rosewholesta (mainostaa koko ajan sähköpostiin) vaatteita, jotka vaikutti hyvänäköisiltä jne. Tuotteet tuli Kiinasta, tipottain, tavara kerrallaan, hinta oli korkeampi kuin luettelossa, mutta halpa. Vaatteet olivat kaikki 2 laatua, en voinut mitään niistä käyttää.
 
vierailija
Tilasin kolme paitaa, postitus kesti 2,5 viikkoa. Tuotteet olivat juuri sitä mitä tilasin, sivuilla oli hyvä kokolaskuri. Ainoa huono puoli on väri, pesin tuotteet ennen ensimmäistä käyttöä, väriä lähti todella paljon. Nyt yhden paidan pesin toisen kerran, väriä ei enää lähtenyt, eikä väri ole haalentunut.

Kurjaa, että Suomesta ei tuollaisia vaatteita löydä. Ovat mielikuvituksellisempia kuin paikallinen tarjonta.
 

Yhteistyössä