Ihana naapurin mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sinikka

Vieras
Minulla on ollut kiihkeä suhde lähinaapuriin kahdeksan vuoden ajan.Olen itse välillä kyllästynyt, mutta mies on niin sinnikäs ja itsenäinen, että olen taas pyörähtänyt mukaan. Mies on tässä kunnassa hyvin näkyvässä asemassa, minulla itselläni vain vaatimaton sihteerin virka.
Suhteemme aikana miehen perheeseen syntyi yksi lapsi, mutta ontto suhde se silti on. Vaimo yrittää pitää miestään lapsen avulla. Oma mieheni on kalsea ihminen ja matkustelee paljon. Suhteita on pimein pilvin, mutta haluaa liittomme säilyvän ja taputtelee rakastajaani olkapäälle.

Mietimme rakastettumme kanssa onko tässä nelosliitossa mitään mieltä ja voisimme viimein loikata yhteen. Emme kuitenkaan pysty poistumaan tästä pikkukunnan kuviosta virkojemme vuoksi.On raskasta katsella rakastettuaan joka päivä aidan takaa ja yhteiset hetket ovat kerrallaan vain muutama tunti. En tule toimeen ilman seksiä hänen kanssaan. Elämästäni putoaisi niin paljon, jos en lähtisi hänen matkaansa. Mies on valmiimpi eroamaan. Mietin, jääkö kiihkeä suhteemme voimaan, jos muutamme vihdoin yhteen. Mietimme usein miten on mahdollista, ettei kukaan ole edes epäillyt suhdettamme. Olemme siis hyvin taitavia näyttelijöitä vai miten luulette?

Kahdeksan vuotta. Pitkä aika elämästä elää noin. En tuomitse en. Kai siinä ajassa oppii jo tietämään toisesta kaiken.
Suhteen pitää usein jännitävänä se kun muut ei tiedä. Kyllä se kaikki laimenee yhteen muutettaessa. Kaikki arkipäiväistyy, seksikin.
Eikö miehen vaimo tiedä teistä?
Kyllä joku teistä jo tietää. Ei vain sano ääneen.

Mika oli avautumisesi tarkoitus? Sympatiaako olet kerjaamassa? Vertaiskokemuksia muilta elamansa pilanneilta?

Vaitatko todellakin, ettet tieda, mita tilanteessasi pitaisi tehda? Toisaalta eihan kauhalla voi ottaa jos lusikalla on annettu.

Sorry, ei saalipisteita talla kertaa.

Ps. Moni muukin varmaan tarttuu tahan. Jos se olikin ainoa tarkoituksesi, osallistuin ilomilein paivasi pelastamiseen.

Luulen, että suhteestanne on tiedetty ja kuiskittu kylällä kaikki, ainakin seitsemän vuoden ajan.
Se vain on menettänyt jo mielenkiintonsa muitten ihmisten mielissä.
Olen kuitenkin iloinen puolestanne, että teillä on toisenne.

Minulla on sama tilanne kolmen vuoden salarakkauden jälkeen, paitsi, että naapurini on nainen.
Hän ""katoaa""aina tilaisuuden tullen, vaikka yövuoteeltaan ja tulee luokseni. Aiomme pian korkata shampanjapullon kolmivuotisen naapuriystävyyden kunniaksi.

Älkää kuitenkaan tekään suunnitelko mitään eroamisia, se on turhaa. Kun, ja jos se tulee, olette kärähtäneet ns. ""rysän päältä"" ja silloin ei selittelyt auta, eikä niitä tarvitakaan.
Kaverisi joutuu päättämään sinun tai hänen välillä ja tilanne laukeaa, toivottavasti onneksenne.

Se, miten taitavia näyttelijöitä olette, ratkeaa myös samalla, sillä joku tulee kertomaan kuinka kauan suhteestanne on tiedetty. Minun suhteestani on huhuttu jo vuoden päivät, mutta onneksi naisnaapurini mies ei niitä huhuja usko.

Tiedät jo itsekin faktat: suhteenne on julkinen salaisuus ja suhteenne perustuu pelkkään seksiin; siis kertomasi perusteella. Muuta tietoahan meillä ei ole, kuin sinun kertomasi.

Jotenkin se joskus ratkeaa. Joku totesi, että jäätte rysän päältä kiinni, näin jossain vaiheessa varmaan käy. Mutta mitä haluat tietää, kuinka sinun käy, kun sinun pitäisi tehdä ratkaisu oman elämäsi suhteen. Kerroit, että oma miehesi ei ole sinulle mieleen. Kuinka kauan sitten tämä panomies olisi sinulle mieleen. Herää Ruususen unestasi ja ota elämä käsiisi. Äläkä kuvittele, että Prinssi Uljas karauttaa valkoisella ratsullaan eteesi, heilauttaa sinut keveästi taakseen satulaan ja yhdessä ratsastette kohti auringonlaskua valkoinen mekkosi vienossa tuulessa hulmuten. Näin ei käy, tämä on nimeltään Tuhkimokompleksi. Herää, sen joudut tekemään ilman prinssin herättävää suudelmaa.

Minulla on sellainen käsitys Ellien palstoilla lorvimisen perusteella, että suurin osa Soneran palstoilla viihtyvistä asuu jossakin takahikiällä.

Ympyrät seuduilla ovat pienet ja anonyymistä palstasta saadaan hieman lohtua. Ehkä terapeutillakin käynti on pienessä pitäjässä koko kylän asia.

Työpaikkaromanssit ovat oma lukunsa, mutta naapurin miehen kanssa seukkaaminen on minusta jo liian paksua.

En millään olisi osannut kuvitella naapurin miestä unelmien mieheksi. Ihan tavallisia miehiä.

Jos oma mies ei huvita, kannattaa erota ja katsella sitten uutta vähän kauempaa kuin aidan toiselta puolelta.

Mukavaa, kun nimimerkki siivooja on palstalla. Minä siivosin vähän aikaa sitten kotia. Ramaisee kamalasti. Olin lähes tunnin ulkona katsomassa penkkariajelua.

Voimia Peyton Place-syndrooman uhreille. Tiedän mitä on elää pienellä paikkakunnalla ja olla työssä liian intiimissä työpaikassa.

Hei humma! Tässähän jutellaan rattoisasti teoreettisista kysymyksistä. Älä anna sen häiritä, että näin ei just tällä kertaa välttämättä oikeasti ole = provo. Niin kuitenkin voisi olla! Leikitään siis iloisesti mitä jos -leikkiä.

Luulenpa, että tää ap:n kirjoitus on provo, mutta tiedä häntä. Tiedän kyllä yhden naapureina asustelevan poppoon, jolla on samanlaisia harrastuksia. Naapurin rouva ja naapurin mies ovat pettäneet puolioistaan jo vuosikaudet yhdessä. Tekstiviestit sinkoilevat ja ah! meillä on niin jännittävää ja ihanaa. Ja luullaan, että kukaan ei tiedä. No, aika moni tietää, kun tämä nainen kertoo asiasta ihan avoimesti - kunhan vain se oma äijä ei saa tietää. Enpä noteeraa kovinkaan korkealle tätä naista, enkä ole enää pahemmin halunnutkaan olla tekemisissä.

Jännä keskustelu... Mä muutin jokin aika sitten uuteen paikkaan ja naapurissa on tällainen muka salamyhkäisyys käynnissä! En tunne ihmisiä,mutta en mä sokea ole. Olen todistanut useita naapurien miehen ja toisen naapurin vaimon kohtaamisia. Minulla on koiria,joiden kanssa liikun paljon ulkona. En kyllä ole mikään kyttääjä,mutta en myöskään tyhmä. Sitä olen miettinyt,että kyllä uskaltavat tulella leikkiä,kun jopa minä,täysin ulkopuolinen ihminen,tiedän millaista naapuriSUHDETTA tässä oikein yllä pidetään. Oikeastaan aika huvittavaa!

Ja mulle ei siivoojaämmät tule neuvoja antamaan. Olet vain kade ihanasta akateemisesta rakastetustani. Ei hän minua jätä ja on vain minusta kiinni, tuleeko jatkoa ja minkälaista. Tämähän on jatkunut pian kymmenen vuotta.

Kävelyttäkää vaan koirianne, kunhan ette kuseta minun graniittiportteihini. Panen valon alaovelle ja kynttilän ikkunalle, niin tiedätte koska meillä naidaan. Jos tarkkaan katsotte, huomaatte, että kivitalo tärisee ihan hiukan.

Govimba se galahdi ko tuommose älägäm bäästi! Itsetuntoakin näyttää olevan ainakin täällä elleissä.

Mikäli vanhat merkit paikkansa pitävät, ei se valo kovin monta kertaa vuodessa palaisi. Ja liikennettä on aina sen verran, että huonosti perustettu tälo tärisee.

Govimba se galahdi ko tuommose älägäm bäästi! Itsetuntoakin näyttää olevan ainakin täällä elleissä.

Mikäli vanhat merkit paikkansa pitävät, ei se valo kovin monta kertaa vuodessa palaisi. Ja liikennettä on aina sen verran, että huonosti perustettu tälo tärisee.

Minulla on myös ihana nainen naapurissa.
Hän pyytää aina kahville, tarjoaa kääretorttua ja mustikkapiirakkaa.
Välillä tuo aina minunkin puolelle ja jää luokseni tuntikausiksi, kun ukon töistätulosta ei ole pelkoa.
Käytämme tietysti kaiken vapaa-ajan hyväksemme ja jos nainen olisi vielä hedelmällisessä iässä molempien asunnot täyttyisivät isää ja äiti huutelevista muksuista.

Voin vain sanoa, että tämän täydellisempää parisuhdetta ei voi maailmassa olla, eikä tulla.

Yhteistyössä