Ihana Mimosa

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se miltä tuntuu niin voi luoja 🥰😍 On käsittämätön miten nautinnollinen pillu voikin olla.
En tiedä onko ikinä edes teininä aloittaessa kyntöhommat ollut kenelläkään noin tiukkaa pillua mutta kun tämä pillu on tiukkuuden lisäksi koko matkalta sun varressa antamassa super nautintoa, tuntuu ihan järkyttävän hyvältä koko kyrvässä joka työnnöllä. Tuleekin yksi laulu mieleen jossa lauletaan 🎼 I Am in Heaven 🎼 Siitä olen varma että nautin eniten kuin koskaan muissa pimpeissä vieraillessa 😍🥰

vierailija
Voisitko Mimosa muuttaa koko rajoitusta ja ottaa pituudeltaan 25 senttistä ja 6,5 senttistä halkaisijaltaan, pyysit että nämä jutut privana ja kun kysyin privana niin vastasit että liian suuri että halkaisija menee just ja just kun laittaa paljon liukkaria mutta pituus on liikaa jos tykkää paukuttaa kunnolla. Voisin olla varovainen sen pituuden kanssa.

vierailija
On kyllä upean tuntuinen pillu, tänään siis ajettu ja kyllä nautti myös Mimosa, olipas hyvää seksiä ! Mimosa on muutenki hauskaa seuraa, nauravainen iloinen lämmin ja välitön tunnelma 😊

vierailija
Kävin, pillu on kuten kuvaatte, tiukka ja upean tuntuinen, itse toivoin anaali asioita, kuuluu normaaliin minulle ja sieltä tuli jyrkkä ei, meni maku seksistä, hän ei antanut minulle anaaliin eikä itselleen hyväksy, rajoittunutta hommaa, 👎🏻

vierailija
Kävin, pillu on kuten kuvaatte, tiukka ja upean tuntuinen, itse toivoin anaali asioita, kuuluu normaaliin minulle ja sieltä tuli jyrkkä ei, meni maku seksistä, hän ei antanut minulle anaaliin eikä itselleen hyväksy, rajoittunutta hommaa,
Kiitos palautteestasi! Olen tuottamassa hyvää oloa, läheisyyttä ja iloa sekä kemiat, himot natsatessa kiihkeääkin menoa. Se mikä on lähtökohta että voin tuottaa näitä, on oma nautinto ja hyvä fiilis. Parhaimmillaan koen himoa ja hetkessä rakastumisen tunteita. Kun minulle esitetään ilman mitään etukäteen varoitusta sellaista mikä ei palveluihini kuulu, niin kieltäydyn, mutta ylipäätään ilmoitan jo etukäteen itse mistä pidän, peppujutut kummallekaan eivät niihin kuulu. Palveluntuottajia on joille kohtaamiseen kuuluu mitä erikoisimmatkin jutut ja hyvä niin, jokaiselle jotakin👍 Minulta saa sitten Mimosan sielunmaisemaan soveltuvaa palvelua.!🥰
-M

vierailija
Normi aika tunti mutta usein käy niin että aika jatkuu eikä Mimosa katso kelloa vaan keskittyy nauttimaan, jos molemmin puolin kemia sujuu niin mennään montakin kertaa uudelle kierrokselle Tekee tosiaan nautinnosta tätä ja kyllä sen huomaa ihan kaikesta, kaikki puhuu pillusta mutta mä sanon että hänen kosketus, mielettömän ihana käsien kosketus on myös mainittava. Hän onneksi on ymmärtänyt tulla meidän miesten saatavuuteen. Hulluksi tulisin puutteessa

vierailija
Kävin eilen hänen luona Tapaaminen on minulle ikimuistettava, päätin lopettaa tietokoneen äärellä elämän tuhlaamisen. Tuhosin vuosia istumalla kotona nurkassa tilatun valmisruokia täkkien konetta. Mimosa herätti minut pahasta unesta❤

vierailija
Eka karta hoidettu pois alta, tykkää isosta kyrvästä. Hieman kasvatettu ja sen vuoksi voin sanoa että kyllä Mimosa tykkää isosta kyrvästä. Ihana mielettömän tiukka pillu 👅

vierailija
Olen tätä naista rakastellut noin puolitoista vuotta aina silloin tällöin. Pillu tuntuma on tiukempi ja märempi aina vaan Tiedän että hän rakastaa seksiä ja siksi hän myös antaa varmasti paljon. Seuraavan kerran kun menen otan cialiksen hyvissä ajoin. UH

Yhteistyössä