Taisinpa löytää. Upealta näytti. En ihmettele kiinnostustanne.Tämä kysymys esiintyy jatkuvasti määräajoin, missäköhän niitä seksitreffejä sovitaan? Ihan sama kuin kysyy että mistäköhän sitä vahvempaa alko holia saa?
Taisinpa löytää. Upealta näytti. En ihmettele kiinnostustanne.Tämä kysymys esiintyy jatkuvasti määräajoin, missäköhän niitä seksitreffejä sovitaan? Ihan sama kuin kysyy että mistäköhän sitä vahvempaa alko holia saa?
Niin mä kans vähän luulenSiellä nytkin joku panee tiukkaa ja kiimaista Mimosaa
Kiitos palautteestasi! Olen tuottamassa hyvää oloa, läheisyyttä ja iloa sekä kemiat, himot natsatessa kiihkeääkin menoa. Se mikä on lähtökohta että voin tuottaa näitä, on oma nautinto ja hyvä fiilis. Parhaimmillaan koen himoa ja hetkessä rakastumisen tunteita. Kun minulle esitetään ilman mitään etukäteen varoitusta sellaista mikä ei palveluihini kuulu, niin kieltäydyn, mutta ylipäätään ilmoitan jo etukäteen itse mistä pidän, peppujutut kummallekaan eivät niihin kuulu. Palveluntuottajia on joille kohtaamiseen kuuluu mitä erikoisimmatkin jutut ja hyvä niin, jokaiselle jotakin Minulta saa sitten Mimosan sielunmaisemaan soveltuvaa palvelua.!Kävin, pillu on kuten kuvaatte, tiukka ja upean tuntuinen, itse toivoin anaali asioita, kuuluu normaaliin minulle ja sieltä tuli jyrkkä ei, meni maku seksistä, hän ei antanut minulle anaaliin eikä itselleen hyväksy, rajoittunutta hommaa,