V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ite käyneenä voin sanoa että myös saattaa olla palautetta en ainakaan ite kirjoitellut lämpimikseni, Mimmu on poikamiehen unelma, enkä mä mitään maksa vaan oon fb ja Mimmulla on näitä paljon mutta pitää kyllä olla ahkera¨Kyllä. Kuka sen takana sitten onkaan?
Kaikkia näitä markkinoijia yhdistää, ettei se sanallinen ulosanti ole ihan aina sieltä helpoiten ymmärrettävästä päästä.Markkinointi ollu ainakin aktiivista..
Markkinointi kirje on nyt viallinen, mainitse sinä sama henkilö joka täällä kaikki kehut on kirjoittanut kuinka tuikka hän on.Aika harvoin kukaan miettii että seksinmyyjä voi pelastaa liittoja tai yksinäisen miehen elämän pelastaja koska ei se runkkaaminen vaan riitä, tarvitaan naisen keho ja kosketus ja tietenkin se pillu ja rinnat, minä olen siis sinkku ja käynyt Mimosan luona. Sanoipa sitten kuka mitä tahansa niin minä arvostan hänen työtään koska minulle hän on tärkeä ihminen joka kuuntelee minus, istuu vieressäni ja silittää ja antaa sitten tietenkin sitä pillua. Arvostan
Kinnostais myös kyseinen herkku. Mistä löytyy hän?Turska tämä kävi aikanansa tämän tykönään ja kyllä hän oli upea pilluisin mitä olen kokenut ja kuulkaa koettu on ja paljon. Ei se minunkaan mela soutamalla katkea. Vaihdoin toiseen jolla ei kyllä pillu ole tiukka mutta kaikki muu on tiukkaa ja saan anaalia johon Mimosa ei lähtenyt. Terveisiä Mimosalle![]()