vierailija
Taitaa Mimosalla myös pillu jo kutsua munaa sisään kun märkänä odottaa että saa alkaa tehdä tuttavuutta tai jälleen näkemistä
Nainen jolla on eettiset arvot kohdallaan. Odotan että pääsen kokemaan sinun kosketuksen Ihana MimosaOlen siirtynyt ihan alalle, koska elämä on valintoja myös minulle minullakin on perhe ja työ vei myös paljon aikaani. Vapaa-aikaani olen käyttänyt paljon teihin miehiin, ihania kohtaamisia ja paljon tunnetta, lämpöä ja energiaa mutta se aika on ollut pois perheeltäni ja vapaa-ajastani. Se mitä nyt teen, teen täydestä sydämestäni ja rakkaudesta lajiin. Koen että teen jotain hyvin tärkeää ja juuri se sai minut miettimään tätä muutosta. On ollut ihanaa kuulla se kaikki palaute ja varsinkin se että voin tehdä jotain sellaista josta on kauaskantoisempaa positiivista vaikutusta Rakkaus ja kosketus on niin tärkeää meille ihan jokaiselle, että jos pienen palan voin sitä teille suoda niin olen löytönyt uuden paikkani maailmassa
Tiedän ja aiemmin kirjoitin samasta tunteesta tänne, pillu tuntuu muutenkin niin mielettömälle.Mimosan pillu antaa energia hoitoa jota vastaavaa en usko saavani keneltäkään, uskokaa tai älkää niin sellaista kokonaisvaltaista hyvänolon tunnetta leviää laukeamisen jälkeen koko keskivartaloon ja lopulta myös ihan mielentilaan. Luulette että tarinoin mutta on täällä muutkin siitä kirjoittaneet. Mimosa on todellakin niin upea nainen kun hänestä kirjoitetaan.
Sinä et ole Mimosa tai sitten olen saanut hoitoa, joltain toiselta MimosaltaOlen kyllä valitettavasti ihan hetero
-M-
Paikkakuntana Jyväskylä, kiva että Mimosoita enemmänkinSinä et ole Mimosa tai sitten olen saanut hoitoa, joltain toiselta Mimosalta
Taitaa olla hyvät tienestit kun markkinointi hoidettu noin hyvin ja asikaskunta laajin kuin kellään.Nainen jolla on eettiset arvot kohdallaan. Odotan että pääsen kokemaan sinun kosketuksen Ihana Mimosa
Mimosa on tehnyt ilmaiseksi rakkaudenlähettilään tehtävää Tiedän koska alusta alkaen ollut hänen ”opetuslapsi” Pahat puheet ja kateus sitä riittää maailma täynnä.Taitaa olla hyvät tienestit kun markkinointi hoidettu noin hyvin ja asikaskunta laajin kuin kellään.