Ihana Mimosa

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen siirtynyt ihan alalle, koska elämä on valintoja myös minulle minullakin on perhe ja työ vei myös paljon aikaani. Vapaa-aikaani olen käyttänyt paljon teihin miehiin, ihania kohtaamisia ja paljon tunnetta, lämpöä ja energiaa mutta se aika on ollut pois perheeltäni ja vapaa-ajastani. Se mitä nyt teen, teen täydestä sydämestäni ja rakkaudesta lajiin. Koen että teen jotain hyvin tärkeää ja juuri se sai minut miettimään tätä muutosta. On ollut ihanaa kuulla se kaikki palaute ja varsinkin se että voin tehdä jotain sellaista josta on kauaskantoisempaa positiivista vaikutusta Rakkaus ja kosketus on niin tärkeää meille ihan jokaiselle, että jos pienen palan voin sitä teille suoda niin olen löytönyt uuden paikkani maailmassa
❤❤❤ Nainen jolla on eettiset arvot kohdallaan. Odotan että pääsen kokemaan sinun kosketuksen Ihana Mimosa ❤❤❤

vierailija
Mimosan pillu antaa energia hoitoa jota vastaavaa en usko saavani keneltäkään, uskokaa tai älkää niin sellaista kokonaisvaltaista hyvänolon tunnetta leviää laukeamisen jälkeen koko keskivartaloon ja lopulta myös ihan mielentilaan. Luulette että tarinoin mutta on täällä muutkin siitä kirjoittaneet. Mimosa on todellakin niin upea nainen kun hänestä kirjoitetaan.

vierailija
Mimosan pillu antaa energia hoitoa jota vastaavaa en usko saavani keneltäkään, uskokaa tai älkää niin sellaista kokonaisvaltaista hyvänolon tunnetta leviää laukeamisen jälkeen koko keskivartaloon ja lopulta myös ihan mielentilaan. Luulette että tarinoin mutta on täällä muutkin siitä kirjoittaneet. Mimosa on todellakin niin upea nainen kun hänestä kirjoitetaan.
Tiedän ja aiemmin kirjoitin samasta tunteesta tänne, pillu tuntuu muutenkin niin mielettömälle.

vierailija
Gallup kysely: peukut ylöspäin jos olette kirjoitelleet Jyväskylän Mimosasta ja peukut alaspäin ketkä on kirjoittaneet jostain muusta Mimosasta Pelkkää peukutusta siis tiedossa 😂 -UH-

Yhteistyössä