Höh, mä kirjoitin pitkän litanian mutta se katos jonnekin bittiavaruuteen.... Mun mielestä sun pitäis nyt miettiä, että pystytkö harrastamaan hänen kanssaan seksiä. Nimittäin se kyllä tulee siinä parisuhteessa ennemmin tai myöhemmin eteen. Yleensä on kyllä helpompi saada se fyysinenkin puoli sujumaan, jos henkinen puoli on jo kunnossa. Mutta jos et voi edes kuvitella seksiä hänen kanssaan, niin säästä hänet nöyryytykseltä ja pistä peli heti poikki. Kauheinta olisi, jos siinä itse tilanteessa sitten sanoisit, että "sori, mä en pysty".
Helposti muuten normaalipainoiset ihmiset kuvittelee lihavan ihmisen painavammaksi kuin hän todellisuudessa on... Ja seksi kyllä onnistuu yli satakiloisen kanssa ihan mainiosti, kokemusta löytyy

. Älä ala säälistä olemaan hänen kanssaan äläkä sen vuoksi, että "no jos se joskus kuitenkin laihtuu". Musta sä olet kyllä löytänyt aivan ihana miehen itsellesi ja ehkä kuitenkin kannattaisi pitää hänestä kiinni. Tunnetko mitään "säkenöimistä" hänen kanssaan vai tuntuuko hän enemmän kaverilta? Lihavalle ei kannata ehdottaa laihduttamista. Se joko aiheuttaa sen, että toinen vaan suuttuu ja syö entistä enemmän, tai sitten vetäytyy täysin kuoreensa. Ja jos hän kerran on nyt jo ujonpuoleinen, niin... Voisithan esim. edesauttaa hänen laihtumistaan sillä, että menette vaikkapa yhdessä aina kävelylle?
Ja jos tulet siihen tulokseen, ettei mies olekaan sinua varten, niin yritä muotoilla se asia niin, ettei sillä painolla ollut mitään vaikutusta asiaan. Mutta sinuna vielä miettisin, että mitä sitten oikeasti menetät, jos päästät hänet menemään? Tee vaikka lista hyvistä ja huonoista puolista. Jos ylipaino on ainoa huono puoli, niin en ehkä pistäisi peliä poikki.