ihana mekko!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minisini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
On nätti.:) Mun pitäis löytää joku ihana mekko kun kesällä on serkkujen tuplahäät! Hankala kun oon sillon jotain rv:lla 25.

Minä ainakin mahduin tuolloin vielä ihan tavallisiin vaattteisiin.. JOten uskoisin, että aika helppoa vielä tuolloin, vaikka mahaa jo olisikin..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
On nätti.:) Mun pitäis löytää joku ihana mekko kun kesällä on serkkujen tuplahäät! Hankala kun oon sillon jotain rv:lla 25.

Minä ainakin mahduin tuolloin vielä ihan tavallisiin vaattteisiin.. JOten uskoisin, että aika helppoa vielä tuolloin, vaikka mahaa jo olisikin..

kyl mulla on noilla viikoilla jo aikas iso masu. Mut eiköhän joku kiva mekko löydy jostain.:)

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Harmittaa olla aina eri mieltä kaikkien kans, muuta pakko sanoa silti, että kaamean värinen kolttu. Eikä ede pue kantajaansa.

No mä samaa mieltä :whistle:
Ehkäpä jos tuo olisi tuolla Longoriallakin oikeaa kokoa, mutta näyttää liian pieneltä tuosta rintamuksesta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Harmittaa olla aina eri mieltä kaikkien kans, muuta pakko sanoa silti, että kaamean värinen kolttu. Eikä ede pue kantajaansa.

Peesi. Mammat tietenkin kuvittelee näyttävänsä Evalta jos änkeävät tuollaisen harsoläjän päällensä .