Ihana kiima

"Olet huora saatana!" Sen olen kuullut niin naisilta kuin miehiltä. Mitä minä sille voin, että pidän seksistä ja nautin siitä. Se on ihanaa. Rakastan sitä. Enkä mitään korvausta ole pyytänyt koskaan, en ikinä.

Haluan puristaa miehen kalua. Tuntea sen jykevyyden, sykkeen ja kulmikkuuden. Sen polttavan kuumuuden. Haluan puristella miehen kivespusseja, hellästi, mutta nautinnollisesti. Molemmin käsin. Haluan suudella niitä. Ottaa kalun syvälle suuhuni. Kierrittää kieltä sen varrella. Hieman näykkäistä. Kuunnella huokailua. Hyväillä vartaloa ja suudella sen hikistä pintaa. Työntää pääni miehen kainaloon, tarttua hiuksiin ja painaa miehen kasvoja rinnoilleni. Haluan istua miehen lanteilla. Liikuttaa itseäni. Avonainen häpyni kiinni miehen kalussa. Tuntea näiden herkkien alueiden läheisyyden. Haluan nuolla miehen reisiä ja tuntea hänen kielensä häpyhuulilla ja välillä sisälläkin. Tuntea miten hän juo märkyyttäni.

Haluan tuntea kalun lipuvan sisääni. Syvälle. Tuntea sen paksuuden ja polttavan kuumuuden. Kaksi kuumaa. Sehän on helvetti. Ihana helvetti! Kalu liikkuu, kauniisti ja vaativasti, kauan, kauan. Inisen. Haluan pyörähtää vatsalleni.
Tuntevani sykkivän kalun pyllyvaossani ja siitä sen tunkeutumisen sisään. Varovasti kulta rakas. Varovasti. Ihanaa taivasta.

Haluan sen sisään taas häpyhuulteni väliin. Nostaisin pyllyäni ylös ja tuntisin kalun ja sen tulisen terskan törmäävän perimmäiseen seinään. Haluan nähdä silmissäni ne tuhannet tähdet jotka törmäys aiheuttaa. Haluan tuntea sen voimakkaan purkauksen, kuuman laavan sylkäisyn. Tuntea miten täytyn. Tuntea ylimenevän valuvan pitkin reisiäni.

Tätä haluan ja paljon. Tätä raastavaa ja kuluttavaa kiimaa. Siksi minua useat huoraksi nimittävät. Mutta en semmoinen ole. Rakastan miehiä. Haluan olla heille hyvä. Haluan miestä!


Tämä tarinanpätkä on ensimmäinen jonka olen joskus lähettänyt aivan toiselle sivustolle nimimerkillä "Kumminkin kiltti". Pelkäsin, että se poistetaan oitis syystä, että siinä oli rumia sanoja ja kiroiluakin. Mutta sen annettiin olla.
 
  • Tykkää
Reactions: Nect
Pikkunäppärä juttu. Kannattaa kaivella tuolta vanhemmilta sivuilta. Sieltä löytyy vaikka mitä, niinkuin tämäkin. Olen pitkään jo ihaillut Hulmun ehkä hieman rivoakin kirjoitustyyliä. Tempaavaa.
 

Yhteistyössä