Ihana, kamala raskaus!

Viikko 15! mä olin niin unohtanut tän kurjuuden. Nyt kirjoitan muistutuksia laatikoiden pohjalle ja kalentereihin ja joka paikkaan etten enää ikinä ala tähän hommaan :(

täällä sitä vaan oksennetaan. tämä närästys jo tässä vaiheessa, aivan tajutonta. Ja kaikki hajut! miten voiki kaikki haista niin pahalle? jopa omat vaatteet :D

joo, kyllä on nyt viimenen kerta.

"lumihiutale"
Ilmeisen kurjaa tuo pahoinvointi, otan osaa... :( Itse kärsin ihan kaameasta närästyksestä aivan ensimmäisistä raskauspäivistä alkaen (siitä tiesin tehdä testin, kun normaalisti en siitä kärsi). Huomenna tulee rv täyteen tasan 28 ja närästäminen on jo pikkuhiljaa helpottunut. Toivottavasti sullakin olo alkaa paranemaan mitä pitemmälle raskaus etenee :)

Tänään kyllä totesin sen, että mm. treenaaminen ja agility saavat tältä keväältä jäädä tähän..nivuset huutaa hallelujaa ja selkä kramppaa...katsoo kesällä sit jatkoa, kun olen jakautunut..

Voimia!

[QUOTE="lumihiutale";23413003]Ilmeisen kurjaa tuo pahoinvointi, otan osaa... :( Itse kärsin ihan kaameasta närästyksestä aivan ensimmäisistä raskauspäivistä alkaen (siitä tiesin tehdä testin, kun normaalisti en siitä kärsi). Huomenna tulee rv täyteen tasan 28 ja närästäminen on jo pikkuhiljaa helpottunut. Toivottavasti sullakin olo alkaa paranemaan mitä pitemmälle raskaus etenee :)

Tänään kyllä totesin sen, että mm. treenaaminen ja agility saavat tältä keväältä jäädä tähän..nivuset huutaa hallelujaa ja selkä kramppaa...katsoo kesällä sit jatkoa, kun olen jakautunut..

Voimia![/QUOTE]

mua vähän jännittää miten tämä jatkossa menee, lupauduin hoitotyöhön kesäksi, toivottavasti ei tuu mitään ikäviä selkäkipuja tai muuta.

"xXx"
Otan osaa :)

Itse kärsin eka pahoinvoinnista rv 18 saakka. En siis oksentanut kertaakaan mutta ällötti ja oksetti koko ajan. Sokerit heitteli ja verenpaineet romahteli, koko ajan piti kantaa evästä mukana ettei taju lähtenyt.. Sen loputtua oli pari viikkoa ihan jees olo, kunnes alkoi ensin selkäsärky ja sitten järkyttävät liitoskivut rv 25 -rv 40, pahimmillaan olin vuodepotilaskamaa kipujen takia. Voi perkele mitä aikaa. Koko ajan odotti että koska se seesteinen keskiraskaus alkaa ja hoki mantraa päässään "nainen on raskaana kauneimmillaan". V*tut. Juu ei ihan hetkeen kiitos tuota olotilaa tänne :) Pitää ensin unohtaa tuo ensimmäinen :)

mä voin pahoin 2 ekassa raskaudessa kun odotin tyttöjä ja kun aloin odottaa kuopusta niin en voinut ollenkaan pahoin vaan voin liiankin loistavasti.Ekassa raskaudessa pahoinvointi kesti rv 25 asti :(.Mutta toivottavasti teillä pian helpottaisi ja pääsisitte nauttimaan raskaudestanne.Mutta vaikka kuopuksen raskaus olikin helppo niin silti sanoin ei enään ikinä :)

:)
Joo mäki oon oksentanu noin rv 19-20 kaikissa kolmessa raskaudessani, ja joka kerta todennu et EI IKINÄ enää, mut tässä sitä taas jänskätään et mitä raskautesti kertoo huomenaamulla :O :D

Toivottavasti sun olo helpottaa pian, onnea odotukseen :)

kiitti kaikille ja onnea myös muille odottaville! :) aina näistä selvitään kuitenki :D

sipsit on ihan huippu keksintö, samoin jaffa ja ne ykkösviilit missä on mangososetta pohjalla! namskis, niillä elää ainaki 15 viikkoa :D

minä,
Vähän hupia:
Ei sovi raskaana oleville naisille on yleinen varoittava lausunto. Sitä löytyy esimerkiksi energiajuomain kyljestä.

Lausunnosta tekee mielenkiintoiseksi sen sukupuolinen värittyneisyys. Siinä kielletään erikseen asioita naisille. Miehet saavat tätä kautta enemmän valtaa. Näin feministit voivat suuttua ja saada siitä iloa elämäänsä. He voivat suuttua siitä että juomaa ei kielletä raskaana olevilta miehiltä.

Yhteistyössä