V
"vieras"
Vieras
Mitenkähän tuolle anopille sais kauniisti sanottua että vahtii vaan lapsia, kun on meillä. Tulin Juuri kotiin ja täällä on siirrelty tavaroita, viikattu pyykkiä yms. Eihän siinä mitään, jos ne ois tehty järjellä. Anopilla ei ole aavistustakaan mitkä on kenenkin vaatteita, niin joudun esim. sukat ottamaan auki ja katsomaan kenen ne on. Ne joita ei oo niputettu ois voinu olla ihan siellä sukankuivaustelineissä pareittain, eikä levälleen olkkarin sohvalla. Muitakin vaatteita on viikattu ja laitettu yhteen pinoon. Anoppi sanoi vielä lähtiessään itsekin, että joudun ne varmaan viikkaamaan uudestaan, kun hän ei tiennyt kenen ne on.
Hänellä on joku pakko mielle niputtaa paperit yhdeksi pinoksi. Yrität itse lajitella tiettyyn järjestykseen esim. laskut ja lasten paperit erikseen, niin eikös anoppi laita ne yhteen pinoon.
Olin kerran kipeä ja kävin lääkärissä. Palattuani sieltä anoppi sanoi huomanneensa, että on siivous päivä(luki "kalenterissa"), muttei hän viitsinyt imuroida koska halusin varmaan itse imuroida. Imuroidahan osaa kuka tahansa ja sen voi toisen kodissakin tehdä, mutta tuollainen tavaroiden ja vaatteiden järjestely...
Ärsyttääkö ketään muuta tehdä asiat uudestaan? Minua ärsyttää jo etukäteen, kun tiedän että on kaikki niputettu ja viikattu yhteen pinoon.
Hänellä on joku pakko mielle niputtaa paperit yhdeksi pinoksi. Yrität itse lajitella tiettyyn järjestykseen esim. laskut ja lasten paperit erikseen, niin eikös anoppi laita ne yhteen pinoon.
Olin kerran kipeä ja kävin lääkärissä. Palattuani sieltä anoppi sanoi huomanneensa, että on siivous päivä(luki "kalenterissa"), muttei hän viitsinyt imuroida koska halusin varmaan itse imuroida. Imuroidahan osaa kuka tahansa ja sen voi toisen kodissakin tehdä, mutta tuollainen tavaroiden ja vaatteiden järjestely...
Ärsyttääkö ketään muuta tehdä asiat uudestaan? Minua ärsyttää jo etukäteen, kun tiedän että on kaikki niputettu ja viikattu yhteen pinoon.