P
prkl
Vieras
joo olin yhden yön sairaalassa niin sillä välin anoppi ja appi oli päättänyt tehdä meillä oikein suursiivouksen. joo saa täällä imuroida ja tiskata mutta kun toinen mun kenkäkin on laitettu roskiin ja otettu mun hyvä paita pölyrätiksi,niinkuin siivouskaapissa ei olisi ollut sellaista...perkele... sitten vaihettu mattojen järjestystä ja koristeiden ym taulujen järkkää... joo ja kaiken lisäksi mulle valitettiin kun tulin väsyneenä kotiin etä kuinka paljon roskia(karkki papereita) oli pojan sängyn alla. sanoinkin takaisin että poika 14v varmaan itse siivoaa huoneensa. mut se onkin mun tehtävä joka viikko apin mielestä. ei noin nuoren tarvitse kuulemma siivota omaa huonettaan:O järjetöntä. joo sai samantien lähetä. ja sit oli viel kerjäämässä rahaa lapsenvahti palkaksi. ei ole kun ensiviikolla tulee eläke. sanoin että ei sitä ole meilläkään ja alitoin ulos. meni oikeesti hermot. nyt joudun väsyneenä siivoamaan uudestaan ja vaihtamaan kaikkien paikkoja kun huomenna on nuoremman pojan synttärit...että tälläinen kiva juttu