Ihana JUHANNUS!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mielikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mielikki

Aktiivinen jäsen
23.12.2004
3 893
1
36
Helsingissä tamperelaisena!=)
Mää oon niin tohkeissani juhannuksesta,koska se on aina ollu mun yks lempijuhla,kuten kekrikin!!
Mun juhannukseen kuuluu sauna suurimmalta osin ja pitkän kaavan mukaan,vihtoineen ja yrtteineen!!Ja lasten kanssa tehdään pikkutaikoja jne.Ja kun lapset nukkumassa pakko käydä kerään yrttejä pihalta..niitä voimallisimpia,kun ne juhannusyönä kerran ovat!!!
Ja on mukavaa,kun jaksan tehdä ja kävellä mun sairastelun jälkeen!Näinkin pienestä voi olla onnellinen!!!
Mites muilla!?

Juhannus on meillä kekrin jälkeen vuoden suurin juhla. Saunaan en mene, vaikka mieli kyllä tekisi. Ei vaan noi nivelet kestä saunomista. Lauantaina tulee likka syömään ja olin iloinen siitä, että lähdetään ensimmäistä kertaa yhdessä mun pyhälle paikalleni uhraamaan jumalille. Vähän arastelin likalta kysyä asiaa, mutta hänhän miltei kiljaisi riemusta :)

Yrttejä kerätään ja taikoja tehdään. Mä muuten olen kans aika tohkeissani juhannuksesta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Juhannus on meillä kekrin jälkeen vuoden suurin juhla. Saunaan en mene, vaikka mieli kyllä tekisi. Ei vaan noi nivelet kestä saunomista. Lauantaina tulee likka syömään ja olin iloinen siitä, että lähdetään ensimmäistä kertaa yhdessä mun pyhälle paikalleni uhraamaan jumalille. Vähän arastelin likalta kysyä asiaa, mutta hänhän miltei kiljaisi riemusta :)

Yrttejä kerätään ja taikoja tehdään. Mä muuten olen kans aika tohkeissani juhannuksesta :)

Hienoa kuulla,että joitakin muitakin höyrypäitä löytyy!! =)

Hyvää juhannusta kaikille! =)

08052009141158.jpg

Yhteistyössä