Ihana ihana iPhone!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iifoonari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ahaa, ylivoimaisuus kun puhutaan merkeistä onkin jotain muuta kuin se miten hyvin tuote myy, ok. koska se ratkaisee mitä joku hikinen nörtti ajattelee nurkassaan, ei se kuinka paljon rahaa joku tekee jollain konseptilla mikä uppoaa ihmisiin kuin häkä? :D sori, poistin vahingossa tuon postauksen, kun en ole mikään yyybernörtti tänäyönä, eikö olekkin aika kauheaa :D
Vähän tökkii nyt toi sun peli tänä iltana, ehkä huomisiltana parempi onni? :)

[QUOTE="vieras";25355503]Ja vain ääliö olettaa että ylivoimaisuudella tarkoitin markkinaosuuksia ja kaivaa sitten googlen kanssa raivolla jotain käppyröitä tänne ihan turhaan yrittäen loistaa omalla nokkeluudellaan.[/QUOTE]

Kumma että sä silti alussa puhuit siitä, että iPhone on ennen ollut ylivoimainen puhelin _markkinoilla_?? Eikös markkinoiden ylivoimaisin ole se, mitä myydään eniten?

[QUOTE="vieras";25355524]Vähän tökkii nyt toi sun peli tänä iltana, ehkä huomisiltana parempi onni? :)[/QUOTE]

Ai kuis? En tiennyt että täällä on joku pitämässä lukua siitä mitä minä kirjoitan :D laitappas siihen tiimarinvihkoon samalla sitten huomautus "henkilö kärsii univaikeuksista ja säheltää postausten kanssa..."

niistä latureista, iphonen laturissa ei riitä jerkku ipadin lataamiseen

on vissiin ipadissa niin paljon isompi akku että vaatii rajumman kapasiteetin että jännite pysyy oikeassa haarukassa

Minäkin kerran rakastuin aidanseipääseen, joka oli niin toimiva, teräväpäinen ja lkaunniin romnttisen harmaa. Toimi paikallaan ylväästi pakkasilla ja helteillä ja piti aidan langat ryhdissään. Aivan ihana. En olis ikinä luopunut, mutta siitä tehtiin tie niityn lävitse, Nyt olen kyllä hiljalleen ihastumassa portinpylvääseen, jonka saranat eivät narise ja se avautuu niin kauniisti.

Alkuperäinen kirjoittaja Pölhö;25356254:
Ahaa no se selittääkin miksei tää mun iPadi oo latautunu. Laitoin fiksuna yöksi iPhonen laituriin kun en jaksanu hakee omaa. Ei oo latautunu. Ajattelin et on ollut sähkökatkos :D

Mut toisinpäin toimii, koitettu on :saint:

suosittelisin lukemaan seuraavan linkin että saisitte hieman ajateltavaa "oikesta" elämästä näistä ii-vempeleistä kuin kinastella keskenänne lopulta merkityksettömistä asioista...
http://www.ahjo.fi/portal/suomi/ahjo_verkkolehti/?a=getArticle&issueId=88&articleId=1234

Tilasin itselleni Duracellin usb-laturin, jonka pitäisi ladata iPhone (ainakin lähes) täyteen. Sellainen pienikokoinen matkalaturi siis, maksoi 29€. Voi ottaa sit reissuihin (festareille ja sähköttömiin paikkoihin) mukaan tai jos unohtaa muuten ladata puhelin täyteen. Toivottavasti tuo akku nyt aina sen päivän riittäisi kuitenkin! Vanhassa Nokiassani akku keski hyvin 3-4 päivää, mutta ei sillä toisaalta muuta tehnyt kuin soittanut ja tekstannut.

Pakko vinkata, Ebaysta saa aivan polkuhintaan iPhoneen kuoria ja valinnan varaa on todella todella todella paljon. Itse ostin neljä erilaista ja ne maksoi yhteensä 8,40€ vaikka kaikki oli eri myyjiltä. Olen saanut niistä jo 3, ne näyttää kaikki hyviltä ja istuu hyvin. Ja se on ihan superhienoja, sellaisia naisellisia mutta ei mitään teinikuoria. Tilasin miehen vanhemaan 3gs-puhelimeen sellaisen tavallisen silikonikuoren ja sekin maksoi vaan 6€ postikuluineen. Tuntuu kyllä vähän hupsulta ajatella, että käyttää puhelinta jossa on "pakko" pitää jotain suojakuoria :D Nooooh, kaikkea ei voi saada.

Yhteistyössä