B
Beep
Vieras
onks se samanlainen kuin iphonessa? lättänä pää ja valkoinen yltympäriinsä?![]()
En oo varma. Siis tollanen joka samalla toimii usb-piuhana? En mä oo käyttänyt sitä ku lataukseen tosin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
onks se samanlainen kuin iphonessa? lättänä pää ja valkoinen yltympäriinsä?![]()
Vähän tökkii nyt toi sun peli tänä iltana, ehkä huomisiltana parempi onni?ahaa, ylivoimaisuus kun puhutaan merkeistä onkin jotain muuta kuin se miten hyvin tuote myy, ok. koska se ratkaisee mitä joku hikinen nörtti ajattelee nurkassaan, ei se kuinka paljon rahaa joku tekee jollain konseptilla mikä uppoaa ihmisiin kuin häkä?sori, poistin vahingossa tuon postauksen, kun en ole mikään yyybernörtti tänäyönä, eikö olekkin aika kauheaa
![]()
En oo varma. Siis tollanen joka samalla toimii usb-piuhana? En mä oo käyttänyt sitä ku lataukseen tosin.
on se varmaan sama, en nyt jaksa kyllä etsiä kuukkelista kuvaa, luulisin että on sama, sovitaan että se on sama![]()
Jep.![]()
mut mahtaa olla kyl kivaonks siinä se mokkulamahdollisuus, vai ihan sisäänrakennettuna paikka sim-kortille langatonta nettiä varten tai vain wlan mahdollisuus vai miten häh? kerro heti kaikki nyt
![]()
Hehehe, enkä jaksa.Wlan ja 3G. Nopee, kevyt, äänetön ja viilee. Jees jees.
![]()
uuuu hottia, eli siinä on siis jonkinlainen sim-paikka kun siinä on 3gnaminami...
Ahaa no se selittääkin miksei tää mun iPadi oo latautunu. Laitoin fiksuna yöksi iPhonen laituriin kun en jaksanu hakee omaa. Ei oo latautunu. Ajattelin et on ollut sähkökatkosniistä latureista, iphonen laturissa ei riitä jerkku ipadin lataamiseen
on vissiin ipadissa niin paljon isompi akku että vaatii rajumman kapasiteetin että jännite pysyy oikeassa haarukassa
Alkuperäinen kirjoittaja Pölhö;25356254:Ahaa no se selittääkin miksei tää mun iPadi oo latautunu. Laitoin fiksuna yöksi iPhonen laituriin kun en jaksanu hakee omaa. Ei oo latautunu. Ajattelin et on ollut sähkökatkos![]()
Mut toisinpäin toimii, koitettu on :saint: